Mening over deze voertuighistorie?

Wat is jullie mening over deze voertuighistorie? Wat ik apart vind is dat er in 2024 vrijwel niets is voorgevallen en in 2025 helemaal niets. Dat zou een goed teken kunnen zijn maar of dat ook het geval is? Er lijken bij het uitvallen van het infortainment systeem ook alleen software updates gedaan te zijn.

Fahrzeughistorie 1.jpeg
Fahrzeughistorie 2.jpeg

Bijlagen

• Fahrzeughistorie 1.jpeg
    Fahrzeughistorie 1.jpeg
    214,2 KB · Weergaven: 33

hemi24

Donateur
Tja, bij twijfel vooral niet doen…

Gezien het aantal benoemde TPI’s kun je opmaken dat de dealer beter bij de les was dan menig dealer in NL!

Arjann

Forumguru
Op zich niet heel gek, klachten lijken netjes opgelost. Het lijkt er wel op dat de auto de laatste 2 jaar niet bij een dealer geweest is of bij een garage die het onderhoud in Elsa documenteert: het gaat hier om een PHEV en die heeft elk jaar onderhoud nodig, dat zie ik er niet bij staan.

@Arjann er is wel een overzicht dat er elk jaar/km bij dezelfde dealer onderhoud is geweest. Maar dat maakt ook dat ik het wat apart vind dat er in 24/25 vervolgens niets is voorgevallen. Dat kan natuurlijk en zou geweldig zijn.

@hemi24 Nog even reageren op jouw opmerking over uitgevoerde tpi's, ik lees eigenlijk bij de infotainment issues alleen maar dat zij een software update/controle gedaan hebben. Dus of ik dat nu als een concreet uitgevoerde TPI moet zien? Maar misschien lees ik het verkeerd.

Jessedew

Forumguru
Ligt het aan mij of zie ik helemaal geen uitgevoerd onderhoud staan? Wat niet wil zeggen dat het niet uitgevoerd zou kunnen zijn..

@Jessedew zoals hierboven al gezegd is dat wel gedaan, staat in apart overzicht. Waarom het niet in 1 overzicht staat weet ik niet. Ook onderhoud is door dezelfde dealer gedaan.

hemi24

Donateur
Het systeem maakt onderscheid tussen het digitale seviceplan (onderhoudsbeurten) en digitale sevicelogboek en historie (o.a. garantiezaken).
Dit verschil kun je ook zien als je met de app een digitaal certificaat laat genereren van je Skoda.

Bovenaan Onderaan