Meldingen in de display's

hemi24

Forumguru
‘t was goed bedoeld hoor, maar voel me nu meer een roepende in de woestijn...

:arghh:

Mobiliteitsgarantie en coulanceregelingen zijn zaken waar jullie niet om malen, begrijp ik uit de reacties!
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

kylimo

Senior Member
Gisteren kreeg ik tijdens het rijden de melding tussen de tellers wederom in het display. Wederom binnen No time weer weg, maar nu keek ik in een reflex wat lager in de tekst. Daar stond iets van alleen en P. Dat in combinatie met het eerder waargenomen Storing en werkplaats, moet het haast wel de sensor onder de dsg pook zijn. De totale melding is dan: Storing: Werkplaats! Wagen alleen in positie P verlaten.

Gelukkig is er al de nodige info te vinden hier: https://www.skodaforum.nl/forum/i/foutmelding-wagen-alleen-in-positie-p-verlaten.36511/

Binnenkort maar even met de garage gaan bellen wat die er over te zeggen hebben.

Groeten Boy
 

EdK

Forumguru
Maar die meldingen kun je volgens mij in je Maxidot gewoon weer opvragen hoor
Meen onder CAR of STATUS , maar ben er niet geheel zeker van
Ik zie bv ook de tekst van servicebeurt kort verschijnen en kan ik dan weer oproepen in media unit maar
ook dus in de maxidot
 

kylimo

Senior Member
Nee, helaas. Daar staat hij niet en bij de Skoda konden ze hem ook niet uitlezen. Precies zoals in het andere topic iemand heeft gehad. Hij verschijnt echt superrrr kort.

Groeten Boy
 
Bovenaan Onderaan