Melding wageninstellingem

Okki

Donateur
Ik krijg de laatste dagen ineens de melding "wageninstellingen worden uitgevoerd "

Ik kan dan kiezen tussen Overnemen of Annuleren. Ik druk steeds op annuleren want ik heb geen idee wat er dan overgenomen wordt.

Iemand die het wel weet?

IMG_20231108_191237830.png
 

Rallye

Forumguru
Lijkt een beetje op de melding die ik krijg als ik de auto start en mijn persoonlijke instellingen worden gestart. Ik heb meerdere gebruikers aangemaakt. Jij niet?
 

jesse_s93

Donateur
Dit is bij de Octavia inderdaad ook de melding als we via het infotainment van gebruiker wisselen. Wij hebben de profielen ook gekoppeld aan de sleutel, dan neemt hij al direct de instellingen over zonder dat je dat hoeft te bevestigen.
 

Okki

Donateur
Nee, er is maar een gebruiker. ik wordt keurig welkom geheten en hoef niet op OK te drukken. Deze melding was echt even nieuw. Ik heb op een gegeven moment toch maar op Overnemen gedrukt, daarna is de melding niet meer terug gekomen.

Ik merkte wel dat oa de tijd van de coming/leaving home functie ineens was terug gezet naar de standaard 10 seconden ipv de door mij ingestelde 30
 

Antera

Donateur
Klopt dan pakt hij andere instelling. Kan het zijn dat je ineens met de andere sleutel bent gaan instappen?
 

Okki

Donateur
Nee, ik heb "gewone" sleutels (niet programeerbaar) en ik heb ook maar 1 gebruiker in het systeem staan. Vreemd dus.....
 
Bovenaan Onderaan