Melding voor alles Octavia 3 rijders

Antera

Donateur
Ik wil even de aandacht vragen aan de mensen die bij mij zijn geweest met ed aanpassingen en waarbij het comfort knipperlicht na de aanpassing niet meer dan de standaard 3x knipperen blijft doen.

Willen jullie aub de verlichtingsinstellingen in je menu eens terug zetten naar fabriekinstellingen en dan laten weten of je knipperlicht nu wel omzet naar 5x?

Ik heb namelijk bij iedereen deze op 5 laten staan in de hoop een oplossing te vinden.

Meld aub als je het gedaan hebt en of dit werkt

CDK

Forumguru
dit was bij mij ook het geval (S2) met het automatisch aan gaan van de xenons boven de 140km/h, dit wilde maar niet gaan werken, na een reset in maxidot bij de licht en zicht instellingen was het gefixt :)

Fucky

Senior Member
Je hebt bij mij de comfortinstellingen naar 5 gezet en dat werkte meteen en nog steeds!
O HB 3
groet!

Gieltje

Actief lid
@Antera. Ik was afgelopen zaterdag bij je en wil de fabrieksinstellingen wel terug zetten. Maar.... Ik kan wel vinden dat ik alle instellingen terug zet maar niet specifiek alleen de verlichting instellingen. Suggesties?

Gieltje

Actief lid
Het is mij nu ook gelukt. Comfort knipperen staat op 5 keer. Ook bij mij CH/LH weer op max 30. Ik moest in het menu naar terugzetten fabrieksinstellingen. Daar kun je dan een keuze maken welk deel. Daar verlichting kiezen. Ik was bang dat Ik alleen de optie had alles terug te zetten en had dus niet verder gekeken ( dan mijn neus). Voor diegene die CH/LH liever op 90 sec. hebben dan 5 keer comfort knipperen, die moeten deze handeling dus niet doen.

Laatst bewerkt:

Fucky

Senior Member
Ik zie steeds CH / LH voorbij komen!!!! Heb de handleiding niet bij de hand!
Wat wordt hier mee bedoeld?

CDK

Forumguru
@Fucky de coming home en leaving home functie ;) of wel; het branden van de lampen bij het ontsluiten dan wel vergrendelen van de auto voor een bepaalde in te stellen tijd, dit kan zowel via de (xenon)koplampen als via de mistlichten.

Antera

Donateur
Thnx for the feedback het blijkt dus ook bij de O3 op deze manier te moeten. TOP is het bij deze bevestigt. Diegene die de CH/LH weer naar 90 seconde willen hebben daarna kan ik dat kosteloos verzorgen

Bovenaan Onderaan