Meeting Walibi terrein.

  • Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Gaan er nog mensen van hier naar de automeeting of het terrein van walibi a.s. weekend?
Ik sta er zondag :laugh:
 
D

Deleted member 1943

Ik weet het niet. geloof van wel maar dat is niet heel veel ofzo. T wordt geregeld voor me dus ik heb echt geen idee
 

leslee

Forumguru
wij hebben met de club een plek gereserveerd.
ik sta er zaterdag met de Fabia
entree dagkaart is volgens mij 16euro en als je op het terrein staat kost het geloof ik 6euro voor de auto
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik ga niet, maar voor de liefhebbers staat hier meer info.

In telegraaf-i stond een artikel:

Gratis weekend Volkswagens kijken tijdens VW Fest!
Maak kans op 2 kaarten voor VW Fest t.w.v. 25,-.Wie weet win jij deze kaarten voor dit gloednieuwe autofeest!





VW Fest is een gloednieuw evenement op het evenemententerrein van Walibi World. Iedereen met een Volkswagen is hier van harte welkom. Maar dat geldt ook voor bezitters van andere merken van het VAG-concern: Skoda, Seat en Audi. Het maakt niet uit of men in het bezit is van een klassieke Kever, kekke Polo, glimmende Audi of hippe Seat.
Liefhebbers komen in het weekend van 15 tot en met 17 juli naar de Flevopolder voor een dagje autoplezier of voor meer. Men kan op VW Fest namelijk ook kamperen op de showvelden, naast de auto, bij clubleden of bij andere VW-vrienden.
Geniet een vol weekend van je favoriete auto’s. De kaarten geven je toegang voor het gehele weekend inclusief twee nachten kamperen, stroomgebruik, toiletten en douches.
 
D

Deleted member 1943

Ìk sta er zondag. Bij welke club sta je leslee?? Jammer dat we mekaar mislopen. Die bedragen kloppen wel ja
 

leslee

Forumguru
@stefan1: ja is inderdaad jammer, is wel een kleine kans dat ik er zondag ook sta, maar is wel erg klein.
zit sinds kort bij team-FCT en sta dus ook met hen.
waar sta jij bj dan
 
D

Deleted member 1943

Een maatje van mij staat bij Midlands en ik geloof dat we daar ook bij staan maar zit er niet bij haha. paar maatjes van mij gaan erbij staan en ik ook miss tot zondag
 
D

Deleted member 1943

jaja ik ben geweest alleen zondag dan. Ik heb wel foto's van een maatje voorbij zien komen waar jouw fabia ook op stond leslee Ik geloof dat het bij de pioneerstand was. Volgend jaar weer? Ik wel.
 

leslee

Forumguru
@stefan1: mocht je aan die foto's kunnen komen, wil je ze dan ff naar me mailen?
thanx alvast.
volgend jaar sta ik er denk ik het hele weekend(als ik de Fab nog heb)
 
Bovenaan Onderaan