[Meeting] VCDS en vrijschakelingen

nomad

Senior Member
Ik ben door Falcon gevraagd om e.e.a. te laten zien over VCDS. Nu is het redelijk onmogelijk om in dat tijdsbestek elke auto aan te passen. De mogelijkheden zijn ook enorm en gezien de variatie in auto's van een F1 tot een S2 en alles daartussen lijkt het me leuk om van een recente auto (O2 facelift of een S2) wat dingen te laten zien wat er allemaal mogelijk is.

Mijn vraag is dus: wat willen jullie graag zien ? Er zwerven met name in het VCDS subforum veel codes en vragen rond.
het leukste zijn natuurlijk de problemen die dealers niet op kunnen lossen :D

----------------
TV vrijschakeling
----------------

Het is nog steeds mogelijk om zaterdag de TV-vrijschakeling uit te laten voeren. Echter.....
Vooraf aanmelden ! Als iemand zich op de dag zelf bedenkt dat het na het zien ervan wel makkelijk/handig is dan kan dat niet niet doorgaan. Ik wil vantevoren weten wie het willen laten doen in verband met de tijdsplanning. Ik bezoek de meeting ook voor de lol en wil niet de hele dag bezig zijn aan auto's te sleutelen :bye:

Dus als je intresse hebt: Geef je per PM op.
 

MarcoO2

Forumguru
Ha Nomad,

Ik ga zoals al aangegeven voor de dvd-vrijschakeling, en daarnaast mag mijn gordelping nu echt wel uit... ben hem behoorlijk zat!

Tot zaterdag!

grt, Marco
 

Falcon

Donateur
Laat dan ook gelijk even aanpassen dat als je je "sluit"knop van je sleutels 2 seconden indrukt dat ze daarna automatisch omhoog gaan ipv de knop ingedrukt te houden.

Is altijd wel handig als je hem geparkeerd hebt en loopt van je auto weg.. hoef je niet eerst nog te wachten tot ze omhoog zijn :D... (ja ik ben lui)
 

johnboy

Donateur
Aanpassing instellingen S2 HB

Hoi, als er tijd en plek is: is er zoiets als achteruitrijsensoren uit indien aanhanger er aan? Alle ramen dicht bij op slot doen is ook wel handig.

Tot morgen en groetjes,
John.
 

nomad

Senior Member
Dit zijn de mensen die om een aanpassing gevraagd hebben (op volgorde van ontvangst).

ZeroNRG Polypenko Aventurijn Emiel22 skodademeern Racer Johnboy

Als het lukt proberen we iedereen tevreden te stellen :cheer:
 

nomad

Senior Member
Er is ook nog plek voor de TV vrijschakeling !

Vergeet dus vooral geen DVD mee te nemen voor de terugreis :D

Alleen morgen 50 euro !
 
Bovenaan Onderaan