Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

LT83

Forumguru
Corne, aangezien de personen die in Duitsland ARAL gaan tanken waarschijnlijk toch ruim op tijd er zijn lijkt het mij leuk om ook de DSG lezing bij te wonen!

Steve

Senior Member
De Black Bitch (zo heet mijn Volvo 855) rijd weer al is het met een tijdelijke oplossing. TVS heeft de slangen die ik nodig heb liggen dus morgen eerst even sleutelen (klein klusje)

Steve

Senior Member
Hahaha, de Black Bitch, klinkt als een K16 turbo?? ;)
Ik weet niet wat een K16 turbo is maar er zit het volgende onder de kap. 18T turbo ipv 13T, 3" ferita downpipe, 2, 5" Simons uitlaat, Rica custom chip, Forge dumpvalve en nog wat meuk. Ik verwacht rond de 300pk maar dat is nu nog natte vingerwerk, het kan meer of minder zijn.

LT83

Forumguru
@Steve ......K16 turbo is de V60R en Focus RS turbo zegmaar. Maar volgens mij is jouw blok ook nog een 2.3 5 cyl. niet? Dan zal die wel niet plug en play zijn. Maar met die mods moet je de 300pk toch wel vrij makkelijk halen ;)

TedVlemmings

Forumguru
Dat ziet er stukken beter uit dan mijn huidige auto Corne (krijg speciale E niet uit m'n telefoon). De mijne zal helaas niet zo schoon zijn, maar hoeft gelukkig ook niet met al die mooie skoda's bekeken/gefotografeerd te worden.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Donateur
e8u9ehe2.jpg

Van de dealer gekregen voor morgen Tassen Balonnen & water

Gaaf! Wordt een leuke verzameling van spullen zo! 50 tassen? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan