Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
kun je je foto met naam aan hangen om je nek, mits je de hoesjes ook hebt gehad.
en je hebt een voorraad voor 10 de man of vrouw

Cordoba

Forumguru
Die van @EdK mag ook wel eens veranderen, ik heb nog nooit een andere bij hem gezien ;)
Proef ik daar iets van jaloezie vanwege het strakke 'blote-billen-gezicht' van EdK?:D

Overigens dak van de Faab gekleid, in de Black Hole en staat nu in de Exp, straks de Exp nog ff uitbuffen, en morgenochtend even snel aftoppen met Collinite.

EdK

Forumguru
Die van @EdK mag ook wel eens veranderen, ik heb nog nooit een andere bij hem gezien ;)

Op het moment dat ik deze top avatar ga veranderen en ik ga een vraag hier op forum stellen dan weet ik nu al dat ik de opmerking ga krijgen dat ik me eerst moet gaan voorstellen !
Wel en om dat voor te zijn blijf ik gewoon bij deze avatar die mijn verdere leven mijn avatar zal blijven.

Cordoba

Forumguru
@Noord26 : de ondertiteling doe ik later wel even, in een topic over detailing. Als ik het vergeet, mag je me eraan herinneren, maar de 1e week kom ik er niet aan toe.

Der Einser

Forumguru
Ik weet het EdK, als er 1 ding is waar ik heel slecht in ben is gezichten en namen. Getallen of bijvoorbeeld nummerplaten, geen probleem. Ik ken bijvoorbeeld alle nummerplaten van al de auto's in volgorde van bezit nog uit m'n hoofd. Verder IP adressen of telefoonnummers, geen probleem...maar namen...nee, super lastig :)

Geef iedereen dan een nummer,.. Mooi ezelsbruggetje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan