Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Ze hebben nog geen halsband voor de Yeti bij Skoda.
En los op straat mag die niet

Joske

Forumguru
@Corné de Kluijver : zie je.. en dan heb ik zelfs nog niets verklapt aan al de anderen é :D

@CoesDoes : dat plan was er inderdaad wel ja.. behalve de pralinekes, die smelten tegen dat ik er ben ;)

maar dan gaat het jullie wel iets kosten hoor. Zou heel graag een vermogensrun willen doen, maar zou dit ook graag in de voormiddag kunnen doen.. (hoor je mij al komen :cool:). Omdat ik nogal lang onderweg ben, daarom :)
als ik er ergens tussen zou mogen breng ik zobiezo bier mee voor iedereen :bloemen:

Joske

Forumguru
of in mijn gekoelde middenarmsteun...
maarreuh dat is wel de temperatuur die ik ingeef op de climate control é ;)
pralinekes en 22°C dat is niet ideaal

CoesDoes

Forumguru
In de auto 22 graden zorgt voor nog iets kouder dan in het kastje. Daarnaast zijn ze natuurlijk al goed gekoeld van te voren waardoor ze langer goed blijven...
maar nog veel belangrijker: Ik denk dat je de aanwezige dames een groot plezier zult doen met wat Belgische pralinekes! ;)

CDK

Forumguru
Belangrijke informatie!!

De Octavia III 1.6 TDI is tot op heden niet te chippen, het password van de ecu is nog niet gekraakt helaas, maar er wordt druk aan gewerkt, het lijkt er op dat de andere motoren wel al te chippen zijn.

Blacky

Forumguru
of in mijn gekoelde middenarmsteun...
maarreuh dat is wel de temperatuur die ik ingeef op de climate control é ;)
pralinekes en 22°C dat is niet ideaal

Trek je toch warme kleren aan en dan kan de temperatuur naar beneden en blijven de pralinekes cool. Tot binnenkort. :thumbsup:

Joske

Forumguru
Allen,

alvast even zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door jullie enthousiasme.. :bloos: dat waardeer ik enorm.
Maar zoals het scherpe oog misschien gezien heeft: in de lijst sta ik wel OVB. Omdat het van een aantal dingen afhankelijk is,
namelijk:
1. mijn werk (ik werk namelijk in volcontinue systeem, dus nachten, weekends, feestdagen etc.)
2. mijn gezin (plannen, plannen en nog eens plannen.. heb 2 kleintjes rondlopen)

Maar daar werken we aan:
1. ik moet normaal niet werken én mijn baas weet er al van.. (weet ook dat ik een Škoda-liefhebber ben ondertussen ;) )
2. "under construction" ;)

wordt vervolgd alleszins!

P.S. jullie hebben toch ook gelezen dat dat bier jullie iets zal kosten é.. zie post #704 :lezen:
(maar uiteraard met veel plezier) ;)

Blackokkie2

Forumguru
Als jij wat speciaals meeneemt wat normaliter hier in NL niet te krijgen is, dan komen we ook wel er uit met de kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan