je mag ook het onderste lijstje aanpassen als je wil, anders doe ik het voor je, geen probleemCorné: voor de duidelijkheid, ik kom voor de gezelligheid en de lezing, moet ik m'n naam dan ook invullen voor het langskomen, of is dat laatste lijstje alleen voor mensen die niet voorkomen in de lijstjes erboven?
ik heb duidelijke afspraken gemaakt, volgorde van de lijst is volgorde van tuning/rollen, ik zal nummers uitdelen zoals de deelnemers op de lijst staan voor onder de ruitenwisser, moet goed komen!Misschien een idee om eerst te verzamelen op een punt vlakbij TVS,... en dan af te spreken hoe te gaan staan / volgorde te bepalen op het terrein van TVS (geen idee hoe groot dat is)
Zodat je geen choatische situaties krijgt en daar door uitloop van de start, dag en afsluiting.
Proberen het beter te regelen dan bij de start van de Seat dag.
@ uitslapers / moeite op tijd te komen hebbers:
Dan moet een ieder natuurlijk wel op tijd verschijnen!
bedankt voor je aanmelding Ed, ik heb je zojuist op de lijst genoteerdHoi,
Zoals mijn zoon Chrissel al aangaf zal ik ook in Varsseveld zijn.
Tot dan.
Ed
ga ik doen, bedankt voor je aanmelding!@ Corne: zet voor mij maar een OVBin het "ik kom gewoon langs" lijstje
is dat wat..... hebben wij weer Dennis......het ouwehoer team helemaal compleet zie ik al...De Einser komt zeker nu
is dat wat..... hebben wij weer Dennis......![]()