Bij andere tuners spreekt men van een standaard chip (oa JD en VAGtechniek). Pas wanneer er, zoals Antera al aan gaf, technische wijzigingen aan de auto zijn geweest waardoor een standaard programma/chip niet meer volstaat, spreekt men van een chip-op-maat.
Het klinkt natuurlijk veel beter als je een chip-op-maat zou hebben. Maar ik interpreteer het als een standaard chip, welke perfect past bij een standaard auto. Standaard software welke tijdens een proefrit gecontroleerd gaat worden dus. En daar is helemaal niets mis mee hoor Corné.
Een testrit is altijd nodig om te controleren en eventueel lichtelijk wat bij te stellen zodat alles goed en binnen marges presteert. In Varsseveld noemt men dat dan een chip-op-maat?
Enige wat ik mij nog af vraag. Wanneer is het dan geen chip-op-maat in Varsseveld? Rijden en controle van de software is een noodzakelijk iets. Wat is het verschil, los staande van de €100,- verschil in prijs wat ik op de website vermeld zie staan? Je geeft zelf ook aan dat het variant 1 is, standaard software/chip.