Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
@Acceleron, ik heb het zelf reeds laten doen, helaas niet tegen deze prijs, maar auto zat idd nog in de fabrieksgarantie, want hij is van november 2012. als een tuning goed gedaan wordt (en persoonlijk heb ik daar alle vertrouwen in) en je gaat op een normale manier met je auto om, dus pas belasten als hij écht warm is en ook netjes laten koelen is er niets aan de hand, bij de meeste nieuwrijders gaat de auto tijdens of net na de fabrieksgarantie al weer naar de volgende eigenaar ;) daardoor zou je er zelf dus nooit lang van kunnen genieten :( en zou het wel een erg dure hobbie worden ook trouwens.

greetz Corné

p.s. we hebben een meet & greet topic, speciaal voor nieuwe leden als jij ;)

Dennis Nijholt

Forumguru
ja..ik laat me nieuwe O3 combi met DSG doen, en ik ga ervan uit dat het geen raffel werk word op zo' n dag, want zoals al gezegd is als er veel deelnemers zijn kunnen niet alle auto's op die dag de behandeling ondergaan maar wordt er een afspraak gemaakt op een andere dag tegen dezelfde voorwaarden. Het lijkt me niet dat TVS zijn naam te grabbel wil gooien door zoveel mogelijk auto's te doen, Ik zie dit soort "stunt" dagen zoals Corné met TVS geregeld heeft een goede kans voor TVS reclame want dit soort forums hebben nogal impact, zowel in het goede als in het slechte. Dus ik heb er wel vertrouwen in

• Leuk
Waarderingen: CDK

Accelaron

Banned
@Acceleron, ik heb het zelf reeds laten doen, helaas niet tegen deze prijs, maar auto zat idd nog in de fabrieksgarantie, want hij is van november 2012. als een tuning goed gedaan wordt (en persoonlijk heb ik daar alle vertrouwen in) en je gaat op een normale manier met je auto om, dus pas belasten als hij écht warm is en ook netjes laten koelen is er niets aan de hand, bij de meeste nieuwrijders gaat de auto tijdens of net na de fabrieksgarantie al weer naar de volgende eigenaar ;) daardoor zou je er zelf dus nooit lang van kunnen genieten :( en zou het wel een erg dure hobbie worden ook trouwens.

greetz Corné
Iemand moet het voortouw nemen! Leuk dat je wel aanwezig bent. Ik ben in het land, DSG is het enige wat ik nog zou kunnen laten doen.

CDK

Forumguru
ja ik dacht ik probeer of ik wat los krijg bij deze mensen, zoals je gelezen hebt is dat gelukt :) als anderen hun voordeel er mee kunnen doen heb ik er zelf ook plezier aan.

greetz Corné

eddiea

Forumguru
Ik werd daarnet keihard op mijn vingers getikt door de vrouw des huizes........ Ik zit dit weekend in de Ardennen en kan er dus niet bij zijn. Ik heb beloofd dat ik de volgende iets beter luister naar de vrouw des huizes....

Sorry Corné!

eddiea

Forumguru
Vermogensrun:
1: dirkkroneman (OVB)
2: Noord26
3: Petrolhead
4: Luuk Thijssen
5:
6:

Chiptuning
1: RogerS (Motor + DSG)
2: Ertromp (alleen DSG)
3: Noord26 (alleen Motor)
4: Petrolhead (Motor + DSG=o.v.b.)
5: Dennis Nijholt (Motor + DSG)
6: Pendragon (alleen Motor)
7:
8:
9:

DSG Lezing:
1: Dennis Nijholt
2:
3:

Ik kom gewoon langs!:
1: MexxT (aan het werk)
2: Dennis Nijholt (voor de koffie en cake)
3: Corné de Kluijver (voor de gezelligheid)
4:
5:

CDK

Forumguru
da's erg jammer Ed, voor jou had ik eind September geregeld ;) maar maakt niet uit hoor, privé is belangrijker en de Ardennen is ook niet verkeerd :)

greetz Corné

eddiea

Forumguru
Ja ik weet het Corné. Ik wist het echt niet meer van de Ardennen. Baal er ook van hoor. Was een buitenkansje.

Noord26

Forumguru
Ik zou het wel leuk vinden om te zien wie er met wat voor auto komt en wat voor motor in eht lijstje. Krijg je meteen een beetje een idee wie wie is tijdens de meeting/tuning.

CDK

Forumguru
Vermogensrun:
1: dirkkroneman (OVB) O2 2.0TFSI RS handbak 10-2006
4: Luuk Thijssen O2 2.0TFSI RS handbak 2006
5:
6:
Chiptuning
1: RogerS (Motor + DSG) S2C 1.8TSI DSG7 08-2010
2: Ertromp (alleen DSG) O2C 1.4TSI DSG 2010
3: Noord26 (alleen Motor) S2C 1.8TSI handbak 2011
4: Petrolhead (Motor + DSG=o.v.b.) O2C 1.8TSI DSG 04-2009
5: Dennis Nijholt (Motor + DSG) O3C 1.6TDI DSG7 2013
6: Pendragon (alleen Motor) S2 1.4TSI 2011
7:
8:
9:
DSG Lezing:
2:
3:
Ik kom gewoon langs!:
3: Corné de Kluijver (voor de gezelligheid) S2 3.6FSI 4x4 DSG6 11-2012
4:
5:

Pendragon

Donateur
Vermogensrun:
5: Pendragon
6:
Chiptuning
1: RogerS (Motor + DSG) S2C 1.8TSI DSG7 08-2010
2: Ertromp (alleen DSG) O2C 1.4TSI DSG 2010
3: Noord26 (alleen Motor) S2C 1.8TSI handbak 2011
4: Petrolhead (Motor + DSG=o.v.b.) O2C 1.8TSI DSG 04-2009
5: Dennis Nijholt (Motor + DSG) O3C 1.6TDI DSG7 2013
6: Pendragon (alleen Motor) S2 1.4TSI 2011
7:
8:
9:
DSG Lezing:
2:
3:
Ik kom gewoon langs!:
4:
5:

Die 15 euro kan er ook nog wel af en lijkt me leuk om dat ook te hebben. Ik hoop dat ze tijd hebben voor 6 Chippies die dag. Zou lekker zijn om daar weg te gaan met een chippie :)

RogerS

Forumguru
Jullie hebben geluk. De 28e ben ik verhinderd (ik was ook de enige persoon die optie 2 geselecteerd had..). :drowning:

Iedereen voor de tuning schuift nu een plaatsje op...

Vermogensrun:
5: Pendragon
6:

Chiptuning
1: Ertromp (alleen DSG) O2C 1.4TSI DSG 2010
2: Noord26 (alleen Motor) S2C 1.8TSI handbak 2011
3: Petrolhead (Motor + DSG=o.v.b.) O2C 1.8TSI DSG 04-2009
4: Dennis Nijholt (Motor + DSG) O3C 1.6TDI DSG7 2013
5: Pendragon (alleen Motor) S2 1.4TSI 2011
6:
7:
8:
9:

DSG Lezing:
2:
3:

Ik kom gewoon langs!:
4:
5:
@Corné: Nog bedankt voor het regelen van deze aktie!

Pendragon

Donateur
Kijk, nu ben ik al 2 plaatsen gestegen :D Nee hoor, vind het jammer dat jullie niet komen. Altijd gezellig een leuke groep Skoda gekken :D

CDK

Forumguru
niets te danken, vind het jammer voor jou, maar voor de rest weer een meevaller zoals je zelf al aangeeft, je hebt een goede reden om thuis te blijven!

greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan