Meet 'n Greet

CoesDoes

Forumguru
Ook even een voorstelrondje van mij.

Ik ben Bas, heb recent (mede geïnitieerd door het krijgen van een dochter) besloten mijn Alfa Romeo MiTo in te ruilen voor een auto met wat extra ruimte en als je ruimte zoekt zit je met een Skoda wel goed :D
Zoals het er nu voor staat kan ik eind augustus plaatsnemen in mijn eerste Skoda

Ik hoop dat we elkaar regelmatig van dienst kunnen zijn

Bas

PS: Als iemand mij kan vertellen waar Greet is kan ik haar opmeten :tongue:
 

CDK

Forumguru
welkom CoesDoes, alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst!
wat is je keuze geworden?
tzt zijn de foto's van je bolide ook welkom :)
ennuh..... ben Greet ook nog steeds niet tegen gekomen ;)

greetz Corné
 

ertromp

Forumguru
Welkom hier! En inderdaad foto's zijn we gek op hier.
Dat moet straks geen probleem meer zijn om kinderzitjes, kinderwagens en noem allemaal maar op een plaats te geven in je Octavia.
 

CoesDoes

Forumguru
De gemaakte keuze staat in mijn 'handtekening'. :wink:
Het zal nog wel even duren voordat ik foto's kan maken aangezien de planning nu op wk34 staat, maar zal zeker wat posten als de nieuwe bolide er is.
 

CDK

Forumguru
we wachten geduldig af ;)
en je handtekening kan ik via het mobiele platform tappatalk niet zien, vandaar dat ik nieuwsgierig was ;)

greetz Corné
 

Edwin1969

Actief lid
Bij deze de foto's die ik vanmorgen van mijn dealer heb ontvangen :thumbsup:
(ze staan ook al in diverse topics, maar dat is blijkbaar iets te verspreid..):D

Bekijk bijlage 20159 Bekijk bijlage 20160 Bekijk bijlage 20161 Bekijk bijlage 20162 Bekijk bijlage 20163 Bekijk bijlage 20164 Bekijk bijlage 20165 Bekijk bijlage 20166 Bekijk bijlage 20167

@CoesDoes Mooie auto incl. prachtige velgen !! :D
Op een van foto's staat een zwarte hb met vaste trekhaak, waabij de ruimte tov de bumper erg klein is zo te zien. Ik hoop niet dat die bestuurder een caravan gaat trekken, want dat zal niet meevallen.....
 

Maik

Actief lid
Hou er rekening dat de auto zowiso lager komt dan hij nu is.... Hij staat volgens de dealer nl nog op transport blokken....
 

CoesDoes

Forumguru
@Edwin1969 Daar zijn al hele discussie over geweest, als de toekomstige eigenaar meeleest weet hij/zij dat er geklaagd moet worden ;)

@Maik Transportblokken er onder uit laat hem een stukje zakken, daarna gaat @Antera daar mee verder zodat hij nog wat lager komt... :jaja:

@Blacky Dank je (Ik hoop dat niet alleen de foto's maar ook de auto die erop staat mooi is)! :D
 
Bovenaan Onderaan