Meet & Greet : Cars and Kaffee 2.0

kom je ?


  • Totaal aantal stemmers
    20

Timmer

Donateur
@Cordoba ik heb jouw auto gezien, maar wist niet dat jij dit was! Jij stond ongeveer schuin links tegenover mij (ik was de eerste octi rs van de rij).

@leon-cupra geef je broer mijn complimenten, ik had die variant R al in de mot toen die voorbij reeds, en is een van de wagens die ik ook van dochtbij ben gaan bekijken! Die gt3rs staat te koop, maar ik durf geen prijs vragen :D
 

JeSko

Forumguru
Die rode VRS op 10:30 ligt lekker laag zeg.

Sympathieke BMW rijder, hij stopt omdat die kleine van zijn fiets valt op 13:10

Die grijze RS op 4:34 komt me bekend voor.
 

JeSko

Forumguru
Voordeel van stock wielen, dan kan je lager, die zitten meer naar binnen, is niet mogelijk met mijn wielen, die zijn veel te breed. Misschien ook maar eens stock overwegen, kan ik nog zakken.
 

Cordoba

Forumguru
@Timmer Ik had jullie groepje wel zien staan (zowel de auto's als de mensen), maar echt geen idee welke auto nu precies bij welke nickname hoorde, of welk gezicht bij welke auto.
Vlak voor ik wegging, nog even met die Exeorijder bij jullie Octavia's langs gelopen om te laten zien dat die zwarte logo's met achtergrond in lakkleur, gewoon lakkleur op het logo en niet de motorkap die je ziet. Pas met het chromen standaardlogo met zwarte achtergrond naast zo'n Superskoda logo ernaast kon ie het geloven. :D
 

JeSko

Forumguru
Heb ook nog getwijfeld om te komen, maar als ik het nu zie blij dat ik niet kon komen, je valt met een gewone diesel motor zoals mijne gewoon uit de toon vrees ik, het draait nu meer om de uitlaten en chiptuning dan om de looks, die indruk krijg ik van het filmpje.
 

Janno

Forumguru
Gave collectie shots, zitten genoeg mooie auto's tussen! Kudo's voor de bestuurder van de BMW dat ie stopt voor die fietser die valt @13:10.
 

Timmer

Donateur
het draait nu meer om de uitlaten en chiptuning dan om de looks, die indruk krijg ik van het filmpje.
Er waren wel behoorlijk wat knalpot-tjoeners, en dat is ook niet mijn ding. Ik heb liever een degelijke auto, en niet zo iets wat je van 4 straten verder hoort komen... (tenzij het natuurlijk echt een of ander vermogensmonster is :D)
 

leon-cupra

Forumguru
@Timmer heb de complimenten overgebracht ;) vind persoonlijk zijn OZ-velgen het minste wat hij ooit gehad heeft. Op zich dikke velg maar ze tonen te klein op zijn R. Heeft in het verleden dikkere sets gehad.

diene GT3RS staat te koop voor 185k … gaat heel lang mogen wachten eer hij dat krijgt. Heeft al wel dat biedingen gehad van 30k minder. Eentje van 170k. Volgens mij had hij daar moeten toehappen maja om zijn toekomstig project te bekostigen moet het effectief 185k worden :pardon:
 

Tuner111

Forumguru
@Timmer heb de complimenten overgebracht ;) vind persoonlijk zijn OZ-velgen het minste wat hij ooit gehad heeft. Op zich dikke velg maar ze tonen te klein op zijn R. Heeft in het verleden dikkere sets gehad.

diene GT3RS staat te koop voor 185k … gaat heel lang mogen wachten eer hij dat krijgt. Heeft al wel dat biedingen gehad van 30k minder. Eentje van 170k. Volgens mij had hij daar moeten toehappen maja om zijn toekomstig project te bekostigen moet het effectief 185k worden :pardon:


Ja een lambo is iets duurder :D
 

Cordoba

Forumguru
Die Chevrolet Impala klonk ook wel old school met V8-roffel. De Kadett was ook wel leuk met dat originele lullige uitlaatje van pakweg inch diameter.
 
Bovenaan Onderaan