Meet & Greet 5.0 - Voorbereiding

EdK

Forumguru
gewoon twee zachte pads aanhaken aan die piercings en gaan! Als ze oud genoeg is en geen implantaten heeft, pakt ze misschien de hele motorkap in 1 beweging :D:shocked:
Maar ja zijn dat dan excentrische poets bewegingen.
Anders heb ik hologrammen in me lak die ik helemaal niet wil hebben ( model koeievlaai ):pieker::cry::pardon:
 

vleier

Forumguru
gewoon twee zachte pads aanhaken aan die piercings en gaan! Als ze oud genoeg is en geen implantaten heeft, pakt ze misschien de hele motorkap in 1 beweging :D:shocked:

Maar ja zijn dat dan excentrische poets bewegingen.
Anders heb ik hologrammen in me lak die ik helemaal niet wil hebben ( model koeievlaai ):pieker::cry::pardon:

ik denk dat jullie beide blij zijn dat jullie vrouwen niet op het forum komen???
 

EdK

Forumguru
ik denk dat jullie beide blij zijn dat jullie vrouwen niet op het forum komen???
Hoezo ??
Heb je wat te verbergen voor haar ?
Het is maar tekst hé, en zij kent me in de vorm van vlees en bloed !
Ja als zij wat vraagt dan vlieg ik.... geen zak thuis te vertellen zoals een ieder hier...
En degene die het hardst ontkent en buiten de deur de grootste mond heeft.................. juist kruipt voor haar.. :deuk::deuk:
 

vleier

Forumguru
Hoezo ??
Heb je wat te verbergen voor haar ?
Het is maar tekst hé, en zij kent me in de vorm van vlees en bloed !
Ja als zij wat vraagt dan vlieg ik.... geen zak thuis te vertellen zoals een ieder hier...
En degene die het hardst ontkent en buiten de deur de grootste mond heeft.................. juist kruipt voor haar.. :deuk::deuk:

Ik heb juist alles te vertellen gelukkig. (woon nog alleen haha) daarnaast mag ik van haar vertellen dat ik buiten de deur de broek aan heb.
 

B.Stuurder

Forumguru
ik denk dat jullie beide blij zijn dat jullie vrouwen niet op het forum komen???
Wie zegt dat ik het over mijn vrouw heb? Mijn vrouw heeft geen piercings, gelukkig, wel (discrete)tatoeages. Gelukkig zou zij ook niet de hele motorkap kunnen bestrijken, al zou ik dan niet minder van haar houden natuurlijk.
En de dag dat zij mijn auto wast, is de dag dat ik de kleding strijk. Kan nog ff duren....
 

Japanese Power

Donateur
Hey Bram. Pas jij even de topic titel aan. Dan kunnen de mannen losgaan op hun fantasieën en maak jij lekker een nieuw schoon meetings topic aan ;)
 
Bovenaan Onderaan