Meest nutteloze optie voor 10 EUR? Dit!

TooTall

Forumguru
Alleen echte zielige types kopen dit soort rommel. Nee, je hebt het ab-so-luut niet nodig!

Ja, ik heb hem.

Prijs? 10 Euries.

Waar Kopen? Hier kopen!

:facepalm:

6xpyqx.jpg
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
En weer een muntenbak in de auto! Gefeliciteerd met de aanschaf :thumbsup: Ik wist niet dat het bestond voor Skoda
 

SuperBartje

Forumguru
gelukkig zit het centenbakje precies in het midden want anders gaat de Sup nog scheefhangen van al dat gewicht aan kleingeld...
 

TooTall

Forumguru
Alleen die DSG flippers heb ik niet nodig en zie nergens eentje zonder.

Is geen punt, ik heb ook een DSG stuur in mijn handbak Superb. Je kan deze er gewoon uithalen (1 schroefje per flipper) en achteraan zie/merk je er niets van. Werking is voor de rest hetzelfde.

Je kan ze ook laten zitten, kan je af en toe wat flipperen in de auto...:D Ik ken ook iemand die er zijn garagepoort opener achter heeft verstopt, dus die trekt aan een flipper om deze te openen. Best grappig!
 

TooTall

Forumguru
MDI zit toch in het handschoenkastje? AUX zit in de armsteun, deze heb ik ook, kabel zou naar mijn mening erlangs kunnen doorgestoken worden...Op het doosje staat dat er in het kleine schaaltje een opening is voorzien voor een kabel door te steken, maar die is er niet (toch niet in mijn exemplaar). En persoonlijk stream ik al mijn audio toch via de iPhone, dus persoonlijk gebruik ik die AUX nooit.

Natuurlijk is de ruimte kleiner, maar deze gaat niet verloren. Onderin het vakje zitten bij mij de grotere prullen (zoals een flesje handontsmetter, papieren zakdoekjes, kauwgom, en zo'n pasjeshouder met al m'n klantenkaarten.)

In het schaaltje leg ik dan de kleinere dingen die ik vaker nodig heb (zoals zaklamp, kaartlezer voor de dashcamera, mes met gordelsnijder). Zo moet ik niet altijd zitten rommelen in het volledige vak om iets piepkleins te zoeken.

Ieder zijn ding he...:thumbsup:
 

Noord26

Forumguru
MDI nog nooit gebruikt overigens. Maar kwam er vandaag pas achter aangezien ik een nieuw telefoonabonnement heb met Deezer (Spotify alternatief). Nu nog een kabeltje scoren.
 
Bovenaan Onderaan