Medewerkers klagen over productie O4

Gbn

Actief lid
Zo, radio setup even gecheckt op de Columbus, was makkelijker dan verwacht.
kies de radio
kies setup
2e optie van boven is pijltjestoetsen
zeg deze op geheugenposities en de pijltjestoetsen werken weer om van de ene geheugenplek naar de andere over te schakelen.

Gerard
 

Testedoene

Forumguru
Het zappen tussen favoriete zenders is ondertussen verholpen. Dat was inderdaad in het radio/setup-menu aan te duiden.
De snelheidslimiet wordt ook grotendeels weergegeven.

Dat laatste heeft niks met luiheid te maken maar wel met snelheidsbekeuringen en het beperken ervan.
En nee, ik ga niet zomaar een straat inrijden omdat mijn gps dat zegt.
Het is gewoon handig om te weten.
 

Testedoene

Forumguru
Waarom zou jij geen foto's hier kunnen plaatsen ?
gewoon bijlage aanklikken en de foto selecteren
Is foto te groot dan even verkleinen
Er wordt telkens een link gevraagd naar de plaats waar de foto geupload staat.
Het kan belachelijk klinken maar na een burn-out is dat me allemaal te veel.
Ik hoop dat niemand van jullie dit moet meemaken.
 

PizzaPieter

Forumguru
Burn out zuigt. 100%. Harde levensles.

Onthou wel dat met geduld en dosering van energie, ook jij er weer bovenop kan komen, hoe hopeloos t soms lijkt.

Veel kracht en geduld toegewenst
 

JeSko

Forumguru
@Testedoene

Niemand beweert dat je lui bent, was maar een amicaal plaagstootje :)

Die ribbels in de velgen zijn best te poetsen met een degelijke velgenborstel, liefst eentje met vele soepele haren, zodat deze overal goed komen als je de velgen poetst.
 

Okki

Donateur
@Testedoene

Je zou verwachten een foto te moeten plaatsen door op het afbeeldings icoontje te drukken, maar je moet kiezen voor bijlagen.

Je kan dan de foto als "miniatuur" opslaan (dan moeten wij kijkertjes erop klikken) of kiezen als "volledige afbeelding"dan zien wij de foto direct (mits deze niet te groot is)

(voorbeeld miniatuur)
foto.jpg

(voorbeeld volledig)

foto.jpg



NB: Als je nog nooit een burn-out hebt meegemaakt, kan je er niet over meepraten. Ik had het zelf ook met een kennis van 28 jaar. Ik dacht "stel je niet aan". Tot ik er zelf een kreeg.....
 

EdK

Forumguru
Het kan belachelijk klinken maar na een burn-out is dat me allemaal te veel.
Ik hoop dat niemand van jullie dit moet meemaken.
Tsja ik heb het nog niet gehad, en hoop het ook niet te krijgen.
Ooit tegen een overspannen aangezeten en dat vond ik al genoeg.
En je voelt zelf het beste aan wat wel en niet gaat, maar probeerde je ermee te helpen met mijn tekst om een foto te plaatsen.
Verder kan ik je alleen van hier beterschap wensen en je één ding meegeven !
Werken is leuk maar privé is veeelllll leuker , maw probeer de schakelaar in je hoofd tussen privé en zakelijk te vinden en zet deze om zodra de werkdag er weer op zit.
En een keer overwerken is zeker niet verkeerd , maar teveel is zeker niet goed !
En om daar een balans in te vinden is moeilijk maar zeker mogelijk....
 

JeSko

Forumguru
@Okki

Logisch dat je dacht stel je niet aan, lopen er genoeg rond die een Burn Out faken, alleen hier al op mijn werk ken ik er twee die een burn out fakete om zo thuis te kunnen zitten.

Jammer voor de mensen die er echt door zitten dat er zulke profiteurs rondlopen.
 

JeSko

Forumguru
@PizzaPieter

Overal zitten profiteurs, zeker bij ziektes die moeilijk vast te stellen zijn krijg je mensen die zoiets gaan faken voor eigen gewin. Ik kan dat zelf niet beoordelen bij mensen die ik niet ken, maar als die twee maanden op voorhand al lachend zeggen dat ze wel eens een depressie gaan faken, dan trek ik ook wel mijn conclusies, en de baas kan er toch niets aan doen, eentje is al ontslagen, die liep na zijn burn out van de ene in de andere mysterieuze blessure, die deed het er gewoon om.

Let wel, die twee zijn notoir om het bedotten van de boel, dat zijn speciale gevallen en in geen geval vergelijk ik andere mensen die wel serieus wat hebben met deze twee, ik wil enkel maar zeggen dat er geprofiteerd word, en bij deze ligt het er vingerdik op omdat ze er meermaals zelf voor uitkomen, het is en blijft uiteindelijk maar praat en geen hard bewijs.
 
Laatst bewerkt:

PizzaPieter

Forumguru
Duidelijk.

Ik vreesde wat anders. Mensen met een burn out hebben vaak geen fysieke beperking. Er is veel onkunde/onbegrip voor mensen met degelijke klachten ('wat loopt die nou te zeiken?', 'zo hard werkt ie nou ook weer niet').

Maar goed, is behoorlijk offtopic, kan er uren over praten.
 

Testedoene

Forumguru
Ik heb dat ook al gezegd maar had niet door dat ik er echt tegenaan liep. Het is een harde noot om te kraken en je wordt nooit meer dezelfde. De rode draad was bij mij informatica en alles wat er mee te maken had. Maandenlang geen telefoon, pc, afstandsbediening (!) vast gehad.
Bedankt voor de sympathie! Alles komt ooit ‘beter’...

ps: sommigen faken maar beoordeel niet als je zo een zieke op straat ziet wandelen en ziet lachen. Daar is hij/zij uit de werksfeer. Toen ik enkele keren naar het werk moest voor documenten op te halen kromp mijn maag plots ineen toen ik de gang in kwam. Bizar gevoel en heel confronterend. Maar goed, we zijn inderdaad aan het afwijken van het onderwerp...
 

Spaced

Senior Member
QUOTE
Ik heb een gehandicaptenparkeerkaart; onderliggend heb ik taaislijmziekte, en een longinhoud van ongeveer 25% van een persoon (en daardoor gerelateerd ook een burn out). Da's helemaal niet erg, maar daardoor kan ik gewoon minder ver lopen, dus vandaar die kaart. Maar ik zie er wel gewoon uit als een gezonde kerel van eind 30. In een nieuwe auto (omdat ik tot nu to e altijd fulltime heb kunnen werken). De hoeveelheid commentaar en opmerkingen die ik al heb gehad wanneer ik op een invalidenparkeerplaats parkeerde, is schier oneindig. Tegenwoordig ben ik heel kortaf. Bemoei je met je eigen zaken en anders bel je de politie maar. Alsof invalidenparkeerplaatsen alleen zijn voor mensen in een rolstoel, of oude omaatjes in een klein wagentje.


Maargoed. Back on topic. Paar weken nu en bouwkwaliteit is tot nu toe prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Ach dat je nog reageert !!??
Is makkelijk gezegd maar je moet er gewoon boven staan zeker bij dat soort mensen met hun DOMME opmerkingen...
 

Spaced

Senior Member
Omdat het ergens toch wel iets met je doet. Ik ben geen zeiker of aansteller, en heb altijd zoiets van bek dicht en werken. Altijd gedaan en alles zelf verdiend. Dat je dan op zo'n stomme k-manier wordt aangekeken door gemiddeld genomen een tjap met een iq van 95, dat steekt soms gewoon.

Laatste wat ik er over zeg.
 
Bovenaan Onderaan