mdi aansluiting en proclip

skodayeti

Nieuw lid
Bijgevoegd mijn ingebouwde TomTom voeding met brodit proclip.
Zit op dezelfde hoogte als de snelheidsmeter. Geen last van spiegelingen. Werkt prettig.
Ook een foto van de plek van de mdi aansluiting met Ipod kabel.
Ben er tevreden mee. Een aangename toevoeging op de Swingradio.
 

Bijlagen

  • mdi Ipod.jpg
    mdi Ipod.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 149
  • proclip1.jpg
    proclip1.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 136
  • proclip2.jpg
    proclip2.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 133
  • proclip3.jpg
    proclip3.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 128

___JC___

Forumguru
Zie ik nu goed dat die MDI voorin onder de radio zit? Bij mijn Superb zit ie in de middenarm steun. Wat wel jammer is is dat deze middenarmsteun niet op slot kan. Dan zou je je Ipod er gewoon in kunnen laten liggen bijvoorbeeld.
 

hemi24

Forumguru
Plaats van de MDI bij de Yeti is niet echt ideaal, dan heb ik m'n ipod toch liever uit het zicht.
Op slot hoeft van mij niet, dat is alleen maar een grotere uitnodiging voor het dievengilde om eens te gaan breken!
 

skodayeti

Nieuw lid
Daar heb je een punt. Ik werd er eigenlijk ook door verrast. Dacht dat hij onder de armsteun van de middenconsole zou komen. Maar daar is de ipod met kabel in één beweging in te deponeren. Dus niet zo'n probleem. Had hem nabesteld dus ik denk dat er met de levering e.e.a. is misgegaan en er later aan is toegevoegd. Anders heeft de (verplichte) combinatie Swingradio met middenarmsteun m.i. geen zin.
 

Gieliovd

Forumguru
Mooie oplossing voor die DomDom! Echt fijn die actieve houders.

Ik ben niet zo gek op die houders die je ventilatieopening blokkeren maar goed, compromis.

Zet me aan het denken voor mijn DomDom.... Maarja, ik heb maar één actieve houder en die moet op de motor komen denk ik maar. En er zit geen speaker in de Rider..
 

hemi24

Forumguru
Je MDI zit op de normale plaats...

Kan het zijn dat de aux (onder de armsteun) komt te vervallen als je een MDI bijbesteld?
Blijf erbij dat de aux de boosdoener is voor de verplichte combinatie bij een Swing radio.
 
Swing

Beste mensen,
In mijn Octavia (II) zit dezelfde radio Swing als in Yeti van skodayeti. Dan is het toch ook mogelijk om in mijn Octavia via de MDI een MP3 speler of USB aan te sluiten aan mijn radio :680:en deze ook te bedienen via de radio?
Mijn dealer is met deze vraag al een hele tijd bezig:icon_smile_question.
gr, jos
 
Helaas heb ik beide (MDI in dashboardkastje of AUX ingang in middenconsole) niet. Misschien komt het doordat mijn auto een van de eerste is van dit model???
Dus gevraagd aan de dealer voor een USB aansluiting in mijn dashboardkasje of het kastje bovenop het dashboard. Zodat ik een MP3 speler kan aansluiten en via mijn radio kan bedienen.
Maar mijn Dealer weet niet zeker of mogelijk is.
 

Michel

Forumguru
@ Black Magic: Ik ben hier samen met mijn dealer ook een tijdje mee beziggeweest, maar achteraf inbouw van de MDI (mijn Octavia is ook één van de eerste gefacelifte exemplaren op de Nederlandse markt) is niet zondermeer mogelijk, behalve via een Dension alternatief. Maar ook bij deze oplossing wist de dealer niet of het in combinatie met de Swing radio zou gaan werken.

Ik heb het inmiddels maar opgegeven, ook omdat ik nog kan terugvallen op de (mindere) Aux-aansluiting. Ben daarnaast de instelling van Volkswagen/Skoda/PON als het gaat om de (on)bekendheid van de verschillende type modules en software versies in de auto en de (in)compatibiliteit met een MDI interface zo langzamerhand ook wel zat.
 

nomad

Senior Member
Sorry hoor, maar het achteraf inbouwen van een MDI is nog geen uurtje werk en dan is het nog netjes gedaan. Het is geen rocketscience. 3 draadjes aansluiten en je bent klaar. Ja dan zit het niet zo mooi in de middenconsole of dashboardkastje, maar de asbak die de meesten toch niet gebruiken is een prima plek hiervoor.
 
Bovenaan Onderaan