Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik rij al jaren met een muziek verzameling op een USB harddisk. Met oa een folder met een top2000.
Nou ben ik er pas onlangs achter gekomen dat alleen de eerste 1000 mp3's zichtbaar zijn / afgespeeld kunnen worden in die folder..
Mogelijk heeft dit te maken met het feit dat de navi een database maakt van de bestanden. Dat proces moet binnen een bepaalde tijd en wellicht ook geheugencapaciteit gebeuren. Ik heb altijd genoeg aan een folder view, maar het is niet anders.
Stop je ze per 500 in folders en laat je de eerste 500 in de root (of bovenliggende folder) staan; als je dan shuffle incl. submappen aanzet pakt ‘ie ze gewoon alle 2000…
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.