Misschien dan maar de vraag aan de VAGCOM jongens stellen? Wellicht dat die de codes kunnen achterhalen (als die er al zijn).
Laag in toeren rijden is niet iets waar moderne motoren onder te lijden hebben, kwestie van wennen.
M'n DSG regelt dat ook zo, dus zal 't wel ok zijn.
Zuinig brandstofverbruik moet ergens vandaan komen.
Rob
[edit] uit audiforum geplukt
"Bochtenverlichting (kan volgens mij ook gewoon op non-xenon auto's) - bij inschakeling van het dimlicht ontsteekt de linker of rechte mistlampunit als je stuur een uitslag van meer dan pak hem beet 30 graden maakt. Vervolgens dimt hij weer bij rechtuit rijden.
Gordelpiep verwijderen - het lampje verdwijnt daarmee ook
Niet dimmen van DRL bij knipperen - de DRL blijft 100% branden bij knipperlicht inschakeling, ook alarmlicht
Schakelindicator verwijderen uit BIS - voor handgeschakelde auto's
Buitenspiegels gelijktijdig verstellen
Automatische alarmverlichting inschakeling bij hard remmen
Activeren CHLH - bij auto die geen CHLH optie hebben. Dit werkt alleen i.c.m. hardwarematige aanpassing (twee draadjes moeten verboden worden)"
BIS = Bestuurdersinformatiesysteem
En snap alleen één ding niet, waarom heb je maxidot genomen ? Als je standaard minidot had gehouden had je nu ook niet dit probleem van de kerstverlichting gehad ?