MaxiDOT achteraf monteren

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om achteraf MaxiDOT te monteren en zo ja wat gaat dit ongeveer kosten?

Groeten Björn

higgy

Forumguru
DIe url werkt niet als je niet geregistreerd bent aldaar. Wellicht even quoten met vermelding van bron.

Is echt heel simpel! :smiley29:
Met een schroevendraaier en een tang ben je een hele vent!
Good God almighty!:shocked:

Vond jij de "handleiding" (voor de inbouw van de blauwe tand) makkelijk dan? Of zit het in het gebruik van het G-woord? De Engelse (Amerikaanse) uitdrukking betekend namelijk niets meer dan: "allemachtig".
Maar mocht de uitdrukking je op één of andere manier tegen de borst stoten dan zeg ik: sorry cant55.

We houden het namelijk wel een beetje stijlvol hier.

Vond jij de "handleiding" (voor de inbouw van de blauwe tand) makkelijk dan? Of zit het in het gebruik van het G-woord? De Engelse (Amerikaanse) uitdrukking betekend namelijk niets meer dan: "allemachtig".
Maar mocht de uitdrukking je op één of andere manier tegen de borst stoten dan zeg ik: sorry cant55.

We houden het namelijk wel een beetje stijlvol hier.

OK. Het is me duidelijk dat je het niet vervelend of grof bedoelde. Om het stijlvol te houden daarom ook nog maar even off topic: bedankt voor deze reactie!

je zal altijd langs de dealer moeten met de auto want je nieuw instrumentpaneel moet wel kenbaar worden gemaakt aan je motoregelapparaat. anders start de auto gewoon weg niet

Bovenaan Onderaan