Max banden maat Yeti

Femous

Lid
Hoi allen!
Ik ben Erick en heb vandaag een Yeti 1.4 / 4x4 gekocht met weinig KM's op de teller (NAP).
Mijn pa had een Yeti 1.2 DSG en die vind ik wat braaf rijden, maar ik werd er toch een beetje verliefd op.
De 1.4 4x4 is best wel een beetje pittiger dan de 1.2

Ben er tot nu toe (heb hem toch al 4 uur) iig niet normaal blij mee!
Ik lees met belangstelling jullie berichten, Ik wil hem ook een beetje opleuken door er dikke stoffen onder te stoppen.

@campertje welke velgen heb jij? Ik dacht aan zwarte stalen velgen omdat ik die no- nonsense look wel lekker gaaf vind.
 
Hoi Femous,

Ik heb er LM velgen onderliggen, standaard van Skoda. Ik weet ff niet welk type. Ik zal proberen een fotootje toe te voegen.
Ik heb ook n foto toegevoegd van de hele auto ;)
 

Bijlagen

  • IMG_6950.PNG
    IMG_6950.PNG
    966,9 KB · Weergaven: 24
  • IMG_3386.jpg
    IMG_3386.jpg
    1 MB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Klopt, zijn 215/60 R17. Veel groter gaat niet zonder aanpassingen. Ik heb wel de 1.4 maar geen 4x4.

De sidebars heb ik er zelf op laten zetten!
 

Femous

Lid
Ziet er mooi uit... :)

Op de 1.2 yeti zit nu 225/50/R17
Wat is het verschil met 215/60 R17 vs 225/60/R17? Is 225 te breedt
 
Voor mij was belangrijk dat hij iets hoger kwam. Als ik het in moet schatten gaan de 225/60 r17 er niet op zonder (achter) aan te lopen, maar wil je het zeker weten zal je het moeten proberen :-)
 

Tees

Donateur
Let wel op: 225/60 is niet alleen 10 mm breder dan 215/60, maar ook 12 mm hoger (2x6 mm).
 

Femous

Lid
Ahh check dank voor de berichten!
Ik ga waarschijnlijk voor (mat)zwart stalen velgen van STEEL WHEELS + de General Tire Grabber AT3 215/60 R17

Even opzoek naar een webshop die alles kan leveren, het liefste vanavond nog
 
Bovenaan Onderaan