Na 7 jaar heel tevreden en zonder problemen met een Fabia 1 te hebben gereden heeft mijn vrouw vorige week een nieuwe Fabia2 opgehaald. Het is een 1.4 16v in de Tour uitvoering geworden; prima auto en mooi compleet uitgevoerd. Toen we thuis waren viel het mij op dat er Matador Elite 2 banden waren gemonteerd. Nu zijn banden iets waar ik nooit op bespaar en zodoende koop ik altijd banden van de bekende A-merken Michelin, Pirelli, Dunlop, Conti etc.)
Matador, het zegt me niets en ik vraag me af of we hier praten over een B-merk. Speuren op internet geeft de info dat het een oud Tsjechisch merk is, maar dat zegt me niets over de kwaliteit.
Hebben jullie ervaring met dit merk? Tevens vraag ik me af of je de montage van een B-merk moet accepteren.
Matador, het zegt me niets en ik vraag me af of we hier praten over een B-merk. Speuren op internet geeft de info dat het een oud Tsjechisch merk is, maar dat zegt me niets over de kwaliteit.
Hebben jullie ervaring met dit merk? Tevens vraag ik me af of je de montage van een B-merk moet accepteren.