Mack's Fabia I

Mack

Lid
Er is maar 1 wagen van de geshowde wagens die ik graag zie en dat is de audi sedan. Heel mooie velgen , niet te laag bij de grond , niet te veel poetspats eromheen . De (ik denk kaddet) ziet er ook nog strak uit voor zo'n oud beestje . De audi station vind ik niet kunnen , veels te laag . Ik vind het niet meer mooi zo . Maar ja dat is ieder zijn gedacht en goesting , en daar kan je onmogelijk over discuteren.

Sedan is ook echt mooi.. zie ik ook heeeeel graag ;)

De bruine oldtimer is ook af.. Volledig origineel inorde gemaakt en verlaagd met velgskes

k snap wel, voor vele is laag/plat het mooiste, van andere is het soms té (veel v h goede)

grtz

Sportline

Senior Member
Ik geloof men ogen niet, ben een weekje van huis en heb zoveel dingen gemist waaronder deze ZEER mooie Fabia. Dat vind ik nou mooi, mooi glad en strak. Perfect, zo wil ik de auto ook wel hebben. Ik probeer het wel maar krijg haar nooit zo mooi als die Fabia! Mooie wagen en wees er zuinig op, (heb niet het hele verhaal gezezen) sta je ook toevallig op grote meetings waar veel van die show wagens komen?

vw125

Forumguru
Hey Mack ook de weg naar hier gevonden?
Knappe Fabia maat maar dat heb ik jou al dikwijls genoeg verteld he ;)

Grtz

Vacaro

Senior Member
Sorry jongens, die bruine op de foto's is geen Opel Kadet, een Kadet heeft van die louvres achter de zijruit deze een afdekplaatje. Na wat gegoogle heb ik een volledige foto gevonden en rara, het is een vw nl een Derby...

Bijlagen

• volkswagen_derby_1978_01_s.jpg
    volkswagen_derby_1978_01_s.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 13

Fabia

† In Memoriam
Die ken ik wel. Dat is een Polo met kont. Je had in die tijd de Derby en de Jetta, een Golf met kont. Maar daar was toch ook een Audi uitvoering van, de Audi 60 als ik het goed heb.

Mack

Lid
Sorry 4 the delay

Ja idd, is een vw derby'ke.. Ik maar rondbellen en sms'en voor te weten welke auto dit is..(Heb zen nr zelf niet).. dus geen audi ;)

@Sportline; Thnkx vr de mooie commentaar ;) Ge heb een Felicia zie ik precies.. Moet ook iets mee te doen zijn, de originele bumpers plastieklassen bijv, motorkapke proper maken, vette verlaging (plat!) op en Shmidt TH Lines velgen in 14ers om t af te maken!

Ikzelf doe niet veel meetings, praktisch geen eigenlijk.. Ik kan u wel zeggen welke de Belgische topmeetings waar dé mooiste bakken te zien zijn.. (Maar geen of weinig skoda's) ??

@VW125; Ey Pie.. lang geleden heh.. Ik zit hier al langer, maar niet echt actief en d8, waarom ni de fabia hier ens voorstellen, zien wa zij er van vinden ;)

Wa nieuws van uwe?? Ik kom ni echt op veel meetings, dus heb uwe ni meer kunnen zien.. Op Cleaned zie ik u ook niet meer veel (net zoals Fila trouwens)..

grtzzzz

EdK

Forumguru
Zo zie je maar weer dat vroeger de auto's ook al op elkaar leken !!
En dat dit niet van vandaag de dag is !!

Sportline

Senior Member
@Sportline; Thnkx vr de mooie commentaar ;) Ge heb een Felicia zie ik precies.. Moet ook iets mee te doen zijn, de originele bumpers plastieklassen bijv, motorkapke proper maken, vette verlaging (plat!) op en Shmidt TH Lines velgen in 14ers om t af te maken!

Ikzelf doe niet veel meetings, praktisch geen eigenlijk.. Ik kan u wel zeggen welke de Belgische topmeetings waar dé mooiste bakken te zien zijn.. (Maar geen of weinig skoda's) ??

Dank u voor de tips, ik zal me best doen. In september wil ik die auto weer laten aanpassen, stoot strips van de bumper en dat Skoda logo voor de mistlampen waar ik groene stadslicht in wil bouwen die ik appart aan kan doen. Eigenlijk wou ik de mistlampen er uit doen voor de cleane look maar laat ze toch er in omdat ik toen dat ideetje kreeg met dat logo. Zo werk ik toch nog de mistlampen weg en krijg je toch nog iets van een cleane look met behoud van de orginele dingen.

Naar die Belgische top meetings heb ik wel interesse naar. Daar kan ik ook weer ideetjes opdoen voor mijn Felicia.

Mack

Lid
@ Sportline; Hier zijn enkele meetings die wel de moeite zijn voor op te rijden

flyer.gif

voorkantkleinnu5.jpg

Enfin, ik hou zeker uw Felicia int oog..! Kben benieuwd, ma komt wel goed

@ Wallie; Zeker mooi gebouw!! Alleen moogt ge ni te laag liggen, ik heb er 20min op gedaan om in te rijden en zeker nog eens 20min om er af te graken!

uitritmijngebouw1as6.jpg

uitritmijngebouw2el2.jpg

Het is in Genk, niet zo ver v de Nederlandse grens

Gieliovd

Forumguru
Ah man, verlaagd OK maar 20 minuten nodig hebben om een gebouw in te rijden :biggthumpdown:

:aangenaam:

Mack

Lid
Nog ens onder t stof halen

De velgskes (die 17ers) zijn verkocht.. en heb me 16ers gekocht, omdat ik wat lager wil gaan;

Hier wat teasers ;)

grotefotoizx8bevv.jpg

grotefotolnhbdidr.jpg

nemo

Senior Member
Nog lager?? Kun je nog wel met die auto rijden? Of maak je er gewoon een poserbak van :D

Bovenaan Onderaan