@ Felicia-Peter; mmmmh, ik ken niet zoveel wagen met volledige dichte bumpers, zoals bv op mijn fabia.. Maar hoe velen v jullie ook erover denken, dit is eigenlijk zo simpel mogelijk gehouden..
Hiermee wil ik zeggen, dat ik de lijnen en vormen van de fabia onveranderd heb, maar gewoon "verlengd" heb.. Kijk naar de moterkap, bumpers, koffer enz.. Voor mij heb ik de wagen enkel verbeterd

.... Maar zoals ik al zei, voor sommige lijkt t geen verbetering, maar verkrachting.. En dat snap ik wel hoor
@ Gieliovd; ja, dat is het enigste gratis wat op elke straat kan vinden, shade
@Fabia; no prob.. Ik wist dat hier veel mensen zouden zijn die dit niet zouden smaken, en respecteer ik.. Een originele fabia smaakt me ook niet..
@cvegreen; Ik word ook ouder hoor.. Ik zou zoiets niet opnieuw doen, vooral omdat ik nu een huisje heb, getrouwd ben en men geld hier ook niet meer wil aan geven.. Maar ik ben nog steeds trots op mijn fabia hoor
@Red Devil; Wij hebben elkaars skoda irl al gezien, kan dat? Ik ben niet echt voor luchthappers en openingen enz.. thnkx vr comments
@twilsens; ja, we waren met 5 wagens, kzal strax ens zien voor foto's van hun.. ook thnkx voor + comment
@van_der_P; in vgl de roomster is dit het tegenovergestelde hahaha, maar ik geraak praktisch overal, hier en daar zijn er té hoge borduren waar ik me niet aan waag, maar dat valt mee hoor