Mack's Fabia I

Mack

Lid
Ik ben hier al een tijdje op t forum (niet al te actief wel..) en heb mijn wagen nog niet echt voorgesteld... (wel al een paar foto's op gepost int verleden)

Hier is em;

p9161277pz8.jpg

p9161379jj5.jpg

p9161371or2.jpg

p9161385es1.jpg

cvegreen

Forumguru
Hoi mack ,
jou fabia is toch wel erg verlaagd , is dat een beetje rijdbaar als dat zo laag bij de grond staat?
Wel een heel speciale fotolocatie gezocht blijkbaar .
Hij glimt ook wel heel erg , op sommige foto's denk ik , dat is grijs en op sommige foto's denk ik , dat is blauw . Welke kleur is het nu eigenlijk ?
Kan je nog wat meer specs geven over jouw wagen ?
Ik kan er niet erg postitief over zijn , omdat ik niet echt van die extreme tuning hou . Dat is mijn mening en verder moet je daar niet achter gaan zoeken , want over meningen en zo kan je niet discuteren .

TL@

Forumguru
Prachtig auto'tje. Vooral die voorbumper ziet er echt enorm goed uit. Alleen jammer dat je in België een nummerplaat op die voorbumper moet hebben, zonder was nog mooier geweest.

Mooie velgen ook trouwens, veel werk om proper te houden zeker?

Echt een mooie showauto vind ik.

@cvegreen: zo extreem is de tuning nu toch ook weer niet vind ik, misschien beetje laag om aangenaam over een verkeersdrempel te rijden :smirk:, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken, kan ik ermee leven of niet :grin:

Mack

Lid
Zowieso neem ik het niet persoonlijk, moest mijn "personalisatie" je niet bevallen.. Sommige vinden niets aan een niet-originele wagen.. Heb ik ook respect voor ;)

Qua verlaging valt het eigenlijk mee, hoewel dit een wagen is voor dagelijks gebruik.. het laagste punt van wagen (=bumperhoeken en bodemplaat) liggen 2 en 3 cm van de grond..

Da glimmen is omdat em héééél proper was :D en het was een donkere ruimte met lichtinvallen (ramen enz..)

Die kleur is standaard, graphity grey d8 ik.. maar is door fotobewerking misschien wel extra verschillend.. Maar de kleur is op zen eigen soms moeilijk te zeggen wat het juist is..

De locatie is aan de oude mijn-gebouwen in Genk (B-Limburg)

Met de moter heb ik niets gedaan, omwille ik toch niet "snel" kan rijden en zeker niet het uiterste uit de moter haal.. Het is een 1.4TDI, 11/2003, 75pk

mvg

Mack

Lid
Prachtig auto'tje. Vooral die voorbumper ziet er echt enorm goed uit. Alleen jammer dat je in België een nummerplaat op die voorbumper moet hebben, zonder was nog mooier geweest.

Mooie velgen ook trouwens, veel werk om proper te houden zeker?

Echt een mooie showauto vind ik.

@cvegreen: zo extreem is de tuning nu toch ook weer niet vind ik, misschien beetje laag om aangenaam over een verkeersdrempel te rijden :smirk:, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken, kan ik ermee leven of niet :grin:

Ja, ik heb een tijdje zonder nr plaat gereden vanvoor, maar duurde niet lang :D
Voor de shoot had ik ze even kunnen afdraaien, mja, niet aan ged8..

De velgen poets ik normaal 2-dagelijks, rekening houdend met het aantal gereden kilometers.

Shows doe ik er niet mee.. Vroeger wel, maar nu zegt mij dat weinig (of het moet een echt goeie/kwalitatieve meeting zijn).

Verkeersdrempels, tja.. soms gaat da goed, soms niet :D

grtz

Gieliovd

Forumguru
Dat was even versteld staan!

Mooie getunede wagen hoor, ik vind het behoorlijk extreem.

Nieuwe bumpers, een beetje geshaved, verlaagd, ja ja wat een ding

Leuk voor je man! Ziet er goed uit, ik zou mijn nek er wel even voor verdraaien op de weg!

Alleen die drempels, tja ik moet er niet aan denken in Holland. Daar heeft een Scout het soms nog moeilijk.

Edit: fascinerende locatie ook ja!

Mack

Lid
Dat was even versteld staan!

Mooie getunede wagen hoor, ik vind het behoorlijk extreem.

Nieuwe bumpers, een beetje geshaved, verlaagd, ja ja wat een ding

Leuk voor je man! Ziet er goed uit, ik zou mijn nek er wel even voor verdraaien op de weg!

Alleen die drempels, tja ik moet er niet aan denken in Holland. Daar heeft een Scout het soms nog moeilijk.

Edit: fascinerende locatie ook ja!

:D Bedankt Gieliovd

Ziet ge niet al te veel, een fabia op de wijze..

Ik kom heel soms in Nederland, en ik ben al enkele keren zo woonwijken ingereden, en idd, daar moet ge soms een zuurstoffles in de auto meenemen, zo hoog!!

Nu, er is nog geen verkeersdrempel geweest waar ik nog niet over geraakt ben..

gtzzzzzzz

Desperado

Forumguru
Mooie Fabia.
Mooie locatie ook.
Het zal wel "in" zijn tegenwoordig die gladde ronde giga bumpers.
Ik persoonlijk vindt het jammer dat er niet een mooie mistlamp inzit die dat giga vlak verbreekt.
En wat hoekiger vind ik persoonlijk ook mooier.

Gieliovd

Forumguru
Haha, dat vind ik een mooie. Ja, ik heb ook wel eens in de truck gezeten dat een chauffeur er een over het hoofd zag en ik riep DREMPEL!!!!! waarna we zowat tegen het plafond zaten en de hele lading stond te stuiteren (meubilair).

Hij is écht laag!

Je hebt ook al mooie gratis schade zie ik :smirk:

Bijlagen

• Macks bumperschade.JPG
    Macks bumperschade.JPG
    26,8 KB · Weergaven: 35

cvegreen

Forumguru
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet van tuning hou , maar niet dat extreem tunen . Zoals hier elders gepost die angel eyes , dat vind ik prachtig . Een mooie velg en een minder extreme verlaging kan ik ook wel apresieren . Ik moet het eerder van sublime tuning hebben dan van dat soort tuning dat jij gedaan hebt. Hij is inderdaad wel heel speciaal zo, ik word oud denk ik . Vroeger kon ik zo'n extreme tuning wel smaken.

Red Devil

Actief lid
Dit vind ik echt een TOP wage:D
dat zou wel in mijn straatje thuis horen... alleen de voorbumper vind ik niet echt heel mooi.. ziet er wel strak uit, maar misschien wat te strak, hou wel van wat 'lucht happers'.. (niet te veel en te groot natuurlijk)
maar verder echt een mooie auto.. ook die fotoshoot is echt vet..

Wow Mack!
Ik zou het zelf nooit doen maar vind het echt heel erg mooi gedaan.

Foto's ook erg gaaf gemaakt in die entourage:)

van_der_P

Senior Member
Het is een prachtige auto,:cool: maar niet voor mij.
Ik vind dat een auto vooral praktisch, en bruikbaar moet zijn. Als ik voorzichtig moet zijn om de auto te gebruiken waar die eigenlijk voor bedoelt is. Dan heeft dat voor mij geen toegevoegde waarde.
Dat is mij mening

Bovenaan Onderaan