Welkom, en inderdaad, onduidelijkheid troef wat betreft je vraag. Als je op de
website van Canton kijkt staat netjes aangegeven waar de luidsprekers zitten, en wat het vermogen is van ieder van de luidsprekers. MAAR, daar staat een fotootje bij van de Octavia 3FL, niet van de nieuwe O4. Bij de O3 zijn het ook 10 luidsprekers, geen 8 zoals in de configurator aangegeven. Ik zie in de configurator ook geen mogelijkheid om het Canton systeem toe te voegen.
Maar het wordt nog verwarrender wat mij betreft. Als je in de configurator klikt op de (standaard) 8 luidsprekers krijg je een fotootje te zien, waarop volgens mij toch echt het Canton logo te zien is (maar dat wil niks zeggen, op de Nederlandse website en in de Nederlandse folder worden Duitse foto's gebruikt, volgens de verkoper die mij m'n auto verkocht heeft).
Ik ben bang dat je enige hoop is een antwoord van iemand die z'n auto al heeft en het voor je wil nakijken. Wat geluid betreft, ik heb het Canton systeem in mijn O3, klinkt prima, maar ik was ook zeker niet ontevreden over het geluid in 'n O2, waar geen Canton systeem in zat.