Lowlow stelt zich voor!

Beste Skodavrienden,

Het is met veel pijn in het hart dat ik vanochtend afstand moest nemen van mijn mooie Skoda Superb Combi... omdat ik verander van job.
Gelukkig was het een stuk minder pijnlijk omdat er binnenkort, op de nieuwe job.., een nieuwe Superb Combi zal klaarstaan met normaliter nog iets meer opties (want: iets groter budget) !! :-)
Als het even kan (tijdelijke wagen) zou ik wachten op de facelift die er over een klein half jaar moet aankomen en dan heel snel beschikbaar komt volgens mijn info.
Ik word gek anders als ik enkele maanden na mijn 'aankoop' allemaal facelifts zie rondrijden.

De wagen die ik had via mijn job in een 'big four' company was een Superb combi 1.6TDI Ambition
maar zaten best wel wat fijne opties op:
- Lederen en electrische zetels
- Verwarmbare zetels
- zelfdimmende binnen- en buitenspiegels
- Smartlink: Android auto en carplay + USB connectiviteit
- DAB radio
- wireless charging en wifi hotspot
- Achteruitrijcamera
- Groot navi scherm + maxi dot scherm tussen wijzers
- Verkeersbordherkenning
- Rolgordijnen acheraan
- Stratos 17" wielen
.. en ik ben er nog niet .. wat een zalig auto was dat toch.
Ik heb vele vrienden en familie weten te charmeren met de Superb toen ze eens mochten meerijden, sommige bmw/merc/audi liefhebbers echt aan het twijfelen gebracht, met resultaat zelfs.

Tot slot, die Stratos 17" heb ik zelf opgelegd met mijn eigen centjes en die verkoop ik nu in een andere topic op dit forum. Ik heb er ongelooflijk zorg voor gedragen en dat is eraan te zien.

Veel plezier nog met jullie Skoda's en tot binnenkort!
Lowlow
 
Bovenaan Onderaan