Logo's voor en achter laten los

mennor

Forumguru
Een paar weken terug was het Skoda-logo van de achterkant verdwenen. De onderplaat zit er nog, het schild met het fraaie groen/metaalkleurig logo is weg. En zojuist voelde ik op de motorkap dat het schildje daar los zat. Het kwam er zó af!
De leeftijd misschien? Auto is nu bijna 13 jaar oud, dus dat de lijm niet meer houdt is misschien niet zo gek?

Zijn er mensen met vergelijkbare ervaring en wat doen we eraan? Setje bestellen op internet en opplakken?
 

JeSko

Forumguru

Hierbij hoe je ze kan vervangen. Je kan op AliExpress goedkope logo's bestellen, maar mijn ervaringen daarmee zijn wisselend, sommige setjes bleven goed en volgde de carrosserie lijnen, andere lieten meteen weer los en sloten niet goed aan. Op de site van Kopacek kan je originele bestellen, deze raad ik je dan ook sterk aan.
 

mennor

Forumguru
Hi, merci!
Bij mij is alleen het schild met het logo eraf, het deel dat op de motorkap c.q. achterklep zit geplakt, zit nog muurvast.
Dat schild zat maar met een klein dotje montagekit vast op die schijf eronder (waar de uitstulpinkjes voor recht plakken in zitten), lijkt het.

Ik ga als tussenoplossing maar eens proberen wat dubbelzijdig tape doet. En dan daarna aan de slag met mooie nieuwe klassieke logo's.
 
Bovenaan Onderaan