logo op de achterklep

rolandhcc

Nieuw lid
Het logo ziet er niet meer uit. Wil er eigenlijk een zwart logo op hebben maar waar kan ik die vinden ?
Op alie zie ik ze wel maar volgens mij passen die niet op een yeti van 2013.

Canon-Eye

Forumguru
Goed schoon en vetvrij maken, dan strak afplakken en een spuitbusje matzwart uit de bouwmarkt lijkt me de makkelijkste (om)weg...

EdK

Forumguru
Het logo voor de achterzijde van de Yeti is er nooit echt geweest
Maar je kunt het logo nemen van de Superb 2 zijn achterzijde , die is als goed is dezelfde diameter als die van de Yeti

Kijk even op skodaforum.eu , daar is redelijk wat geschreven over de Yeti en ook mbt de logo's

Tees

Donateur
Bij Skoda-Parts.com lijkt de goede te krijgen te zijn in het nieuwe logo: https://www.skoda-parts.com/spare-part/5l0853621aaul-rear-skoda-logo-skoda-56277.html

Verzendkosten uit Tsjechië zijn wel flink altijd. Maar dan kan je meteen het logo voor ook vervangen naar de nieuwe stijl. En nieuwe velgdoppen bestellen, want die zullen dan vast ook nog in de oude groene stijl zijn (die ik persoonlijk wel kan waarderen :jaja:). Maar je kan ook met het onderdeelnummer dat erbij staat zoeken op andere webshops die dichterbij huis zijn.

Als je toch voor de originele wilt gaan, dan is het onderdeelnummer 5L0853621MEL. Is nog wel bij verschillende webshops te krijgen.

En als je toch bezig bent, misschien kan je je nog even voorstellen in de Meet & Greet. Dat waarderen veel actieve leden hier.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

rolandhcc

Nieuw lid
il_794xN.6573662059_67p6.jpg

Tees

Donateur
Ik vind het helemaal niets, maar over smaak valt niet te twisten. Ik heb sowieso een hekel aan de (volgens @JeSko alweer voorbije) full black trend.

Ik ben wel fan van OEM(+), dus ik zou een van de originele logotypes nemen (de groene of de zwart/chromen). De zwarte met lakkleur achtergrond (Monte Carlo versie) kan ik ook wel waarderen, maar ik vermoed dat die voor jouw Yeti achter niet meer te krijgen is. I.t.t. wat @EdK hierboven zei is her achterlogo van de Yeti voor zover ik t kan nagaan niet gedeeld met een ander Skodamodel (de voorkant is wel gelijk aan meerdere andere modellen).

EdK

Forumguru
Vind het meer een superman logo maar zeker geen Skoda logo
Maar goed smaken verschillen en als jij het mooi vind dan gewoon plakken die handel

• Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan