Logo achterklep Fabia

darkprojectx

Forumguru
Weet iemand of het logo op de achterklep van de Fabia 1 geplakt of geklikt zit?

Ik wil de auto een cleanere look gaan geven, maar zit niet op 2 gaatjes te wachten natuurlijk.

Wie weet dit?

Hier zijn speciale afdekkers voor. Weet alleen niet meer waar ik ze gezien heb. Was op een duitse site.

darkprojectx

Forumguru
afdekkers?

ik wil gewoon het logo eraf hebben.

mooie strakke klep ;)

maar ik wil even zeker weten dat ik dan niet met 2 gaatjes kom te zitten, of dat de kofferklep een rondje in het plaatwerk heeft zitten.

darkprojectx

Forumguru
net bij de dealer geweest (vw dealer die hier ook de skoda dealer is) maar die wist het ook niet :confused:
ze hadden ook geen logo voor de achterklep op voorraad :confused:

ik wil toch wel dit weekend wat kunnen doen!

Hetzer

Forumguru
gewoon proberen of je er achter komt met een visdraadje, merk je het vanzelf,

volgens mij zijn alle VAG auto's na 1992/94 voorzien van geplakt logo's, golf-4 e.d zijn immers ook geplakt, en niet geschroefd en je weet het al de onderdelen komen uit de zelfde onderdelen fabriek.

darkprojectx

Forumguru
wat een knaken ontwerpers bij Skoda zeg..

het logo zit gelijmd, maar er zitten 2 plastic pinnetjes aan die in 2 gaatjes vallen in de klep. Zit verder niet geschroefd ofzo :confused:
Waarom moeten er dan 2 gaten in de achterklep zitten?!?!?!

ik word echt zo treurig van dit soort ontwerpen

Hetzer

Forumguru
misschien zijn die gaatjes, om het logo, recht te centreren??, anders is het inderdaad erg vreemd.
Wat ga je nu doen embleem weer terug plakken of ga je het opvullen??, mail ander met Glenn, hiet op het forum, hij heeft die zwarte Rs, met gladde achterklep

darkprojectx

Forumguru
het logo zit er al weer terug op, om de achterkant clean te maken wordt echt te veel werk. Wordt lassen, schuren, spuiten (heel de klep dan ook weer spuiten). En dat alleen voor dat achterlijke logo.

Het valt me wel op dat meer dingen van Skoda niet helemaal lekker uitgedacht zijn. Zoals bijvoorbeeld de zilveren lampjes die oranje knipperen op www.superskoda.com. "Headlights / Taillights side indicator CHROME bulb set BA15S" ja heel leuk om te typen, maar als je het oranje lampje uit je koplamp haalt en bekijkt dan zie je dat de pinnetjes eraan helemaal niet tegenover elkaar staan, maar dat wordt op die site wel zo beschreven met zelfs nog een duidelijk plaatje erbij. Site kan beter omgenoemd worden naar www.NotSoSuperSkoda.com

maarja, ik baal gewoon ff door dat logo.. komt wel weer goed :471:

Glenn

Actief lid
misschien zijn die gaatjes, om het logo, recht te centreren??, anders is het inderdaad erg vreemd.
Wat ga je nu doen embleem weer terug plakken of ga je het opvullen??, mail ander met Glenn, hiet op het forum, hij heeft die zwarte Rs, met gladde achterklep

ja er zitten 2 gaatjes achter zijn nu weg maar moet wel een stukje herspoten worden

leslee

Forumguru
is ook iets wat mij altijd dwars heeft gezeten die pinnetjes.
heb zo'n afdek plaatje gehad, maar was ook niet echt geweldig.
Fullspeed2008.jpg

heb die gaatjes ook meteen weg laten halen toen ik m liet spuiten.
lekker clean
DSCF6262-1.jpg

deusjevo

Forumguru
Mee eens LenK, ik vind 't eerlijk gezegd ook eigenlijk helemaal niets...:(

No hard feelings leslee, smaken verschillen:aangenaam:

darkprojectx

Forumguru
generatie kloof waarschijnlijk :D

dat afdekklepje is inderdaad porumloos haha..

ik heb vandaag de benaming "Fabia" en "MPI" er vanaf gehaald,
ziet er al een stuk beter uit zo.

Ik moet nog even rustig aan doen met geld, want moet mn ouders nog wat geld terug betalen. Maar daarna ben ik ook van plan om de achterkant clean te maken. De achterwisser blijft denk ik wel aanwezig. En maybe het kenteken ook wel. Ik wil gewoon van dat logo af!!! haha :1761:

darkprojectx

Forumguru
jeps, die zitten gewoon geplakt.

met een visdraadje kun je ze ervanaf halen,
daarna met iets van commandant 4 de lijmrestjes eraf halen.

Zwolly

Actief lid
lijmresten kan je het beste verwijderen met: BOTER!
jawel, geen fabel, maar waar.....probeer het en zie het resultaat....

Bovenaan Onderaan