Logo aanpassen

lugolux78

Forumguru
Hallo allemaal,

Weet iemand of je het nieuwe logo kan aanpassen. Wat mij enigzins stoort is de zwarte achterkant van het logo. Ik zou dat graag in de kleur van de auto hebben. Ik weet echter niet of je het logo uitelkaar kan halen, dus of de achterkant een los item is. Wellicht iemand die dit weet? Als het namelijk wel kan dan zou ik twee nieuwe badges bestellen uitelkaar halen, achtergrond blauw spuiten en dan weer monteren. Dan krijg je soort effect als bij het Audi logo.

Vind ik persoonlijk mooier.
Kan uiteraard de auto ook zwart spuiten hahah. Das alleen iets duurder :deuk:

uploadfromtaptalk1412071808508.jpg

Thx Luc
 

blokart

Senior Member
Logo is in 3 stukken, grondplaat, chroom ring, chroom Skoda teken
Best logo verwijderen want van het Skoda teken dien je 3 pennetjes af te breken om te verwijderen
maar geen nood zijn niet echt nodig alleen voor centrering op het koetswerk.
 

lugolux78

Forumguru
Was ook mijn plan @s-line.
Geen idee Wat die dinger kosten hahah

Maar zwart chroom. Nonono.
Gewoon zo laten.

Zou je de boel niet zonder achterkant kunnen monteren. Maakt spuiten overbodig?
 

blokart

Senior Member
Zou je de boel niet zonder achterkant kunnen monteren. Maakt spuiten overbodig?

Ik zie hier wel mogelijkheden door de clips af te schuren en de 2 delen met dubbele tape rechtstreeks op
het koetswerk te plakken, gaat wel enkele millimeter dieper liggen.
Het correct in positie brengen alvorens te hechten gaat wel wat moeite kosten.
 

CDK

Forumguru
als het gat voor de paspen niet in het zicht zit dan....., maar ik zou lekker voor spuiten gaan!!
 

blokart

Senior Member
als het gat voor de paspen niet in het zicht zit dan....., maar ik zou lekker voor spuiten gaan!!
Er is GEEN paspen gat maar het zijn 3 pasverdiepingen achter het logo en als ik me goed herinner zit die achter het skodalogo verborgen en uit het zicht, maar zeker men ik het niet meer, helaas geen foto's gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Fucky

Senior Member
Dat is de reden dat ik voor een zwarte O3 heb gekozen :<))
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan