Linker deur niets werkt meer

HenryJ

Nieuw lid
Hoi, ik ben nieuw op dit forum en heb sinds vandaag een probleem met mijn Yeti 1.2 2010.
In mijn linker bestuurdersportier werkt ineens niets meer, geen electrische ramen, doet niet mee met de centrale vergrendeling en spiegelverstelling werkt ook niet. Tevens brand de follow me home verlichting niet. Het kleine rode knipperlichtje op het portier blijft tijdens het rijden knipperen . De uitstapverlichting onderop werkt wel, er staat blijkbaar nog wel stroom op de deur. Alle zekeringen nagekeken maar die zijn allemaal goed.
Iemand enig idee?

Bvd

Groetjes Henry
 

Fred

Nieuw lid
Sinds enkele weken, al opgemerkt dat lampje midden console "portier sleutel" blijft branden bij stilleggen auto?
Dan merk ik op, dat het rode lampje van de deur verlichting, weer uitgaat als het bestuurders portier, helemaal opengaat.

Eergisteren, ging plots het raam niet meer, met openstaande deur . Eerst dacht ik dat ik de sleutels al had verwijdert , maar dat bleek niet het geval, deur dit en het raam gaat weer, gelukkig.


Ik vrees, dat ook hier de kabelboom het heeft begeven. Tja het portier wordt nu eenmaal vaak gebruikt.

Zelfde probleem gehad met SEAT destijds, VW GROEP ( achterklep die vaak gebruikt werd) voor hond .

Daar zat een kabelisolatie rond, van een vrij hard materiaal en dit op een beweegbaar punt, kan niet goed komen na verloop van tijd. Dus iets wat al langer zou moeten bekend zijn bij VW. 19jaar alles samen ( zit hier dan het prijsverschil )
Hier ging de achterste ruitenwisser spontaan aan het werk en gaf het lampje van de achteruit verwarming aan dat deze opstond in de "off stand". Geen beste situatie, met een beetje geluk, staat de boel te smeulen .
Mijn vrije zondag is weer besteed, dank u wel VW groep.
 
Bovenaan Onderaan