lijst uit phone book verwijderen

Rojo

Lid
Beste allemaal,

Ik heb een octavia GL BL van juni 2010:laugh:, nu heb ik mijn mobiele tel, en om te proberen die van een collega eens gekoppeld, maar hoe kan ik zijn nummers nu weer uit de lijst krijgen, net als uit de lijst van Last Calls en Mist Calls. Ik kan dit nergens vinden, wie kan mij helpen.

GrtZ Rojo
 

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Dag Rojo,

Wil je je ook nog voorstellen in het Meet & Greet topic?
Voorts heb ik je topic verplaatst...het hoort nl thuis in het Car audio forum.[/MODERATORBREAK]
 

Rojo

Lid
hemi24,

dat heb ik even in de auto opgezocht, maar onder Phone heb ik maar een paar keuzes: Phone Book / Last Calls / Mist Calls en volgens mij Back. Moet ik misschien in een ander menu beginnen met zoeken. Bluetooth kan ik dus helaas niet selecteren. Bedankt in ieder geval voor je info.:xyxthumbs:
 

hemi24

Forumguru
probeer eens in het menu terug te komen op het punt waar je de phone hebt verbonden, daar ligt vast ergens de oplossing.

Misschien moet je even wat meer details geven over type BT en headunit...
 

Rojo

Lid
hemi24,
tja verbonden met BT ging als volgt, telefoon op zoeken naar BT device zetten, wachten tot er SKODA-BT in het scherm verschijnt, deze koppelen pincode ingeven en dat was het. Ik kan nu met andere GSM ook weer gewoon zoeken en koppelen met SKODA-BT op deze manier. Hoefde dus niet via menu in de auto. Type BT euhhh SKODA-BT (moet ik anders navragen geen idee zat er standaard in af fabriek) en headunit, wat bedoel je hiermee (sorry)
 

hemi24

Forumguru
headunit = type radio/navigatie-systeem.

Bij mijn BT (rsap-versie) koppel je juist andersom: via Maxidot zoeken naar GSM, vandaar dat ik benieuwd ben welk systeem je hebt.
 
Bovenaan Onderaan