Wijnand850
Forumguru
Hallo forummers,
Op het SII deel loopt deze discussie:
Het gaat om opties die de auto "verborgen" wel heeft, maar die niet zijn geactiveerd omdat ze niet bij het uitvoeringsniveau horen.
Zo'n lijst ben ik ook naar op zoek geweest voor de O2. Bestaat zo'n lijst en is 'ie hier weer te geven?
Groet,
Wijnand.
Op het SII deel loopt deze discussie:
ja precies.....er zal toch wel ergens iets van een overzicht moeten circuleren met alle opties (eventueel voor welke uitvoering) en hoe deze te coderen met een VASkast, VAGCOM of VCDS (welke Bits en Bytes).
Zodoende kan iedereen achterhalen of hij alle opties heeft activeerd die per uitvoering mogelijk zijn.....
Het gaat om opties die de auto "verborgen" wel heeft, maar die niet zijn geactiveerd omdat ze niet bij het uitvoeringsniveau horen.
Zo'n lijst ben ik ook naar op zoek geweest voor de O2. Bestaat zo'n lijst en is 'ie hier weer te geven?
Groet,
Wijnand.
: heb net mijn O2 opgehaald die voor wat garantiedingetjes bij de dealer stond. Waaronder een airco die er na een uur mee ophoudt. Ik ben heel blij dat ik de auto met garantie heb gekocht, want de compressor is kapot
. En die wordt nu dus voor rekening dealer vervangen! Het blijkt maarliefst een dag werk! Ben heeeeel blij dat ik dat niet zelf hoef te betalen 
Waar haal je dit overzicht vandaan? Want ik heb het idee dat dit uit het lijstje komt dat ik weleens zou willen zien of er nog meer leuke opties op de auto zitten waar ik geen weet van heb...