Lichtgewicht garagekrik (ultra low) eventueel poging tot groupbuy?

Hebben jullie interesse in een eventuele groupbuy? (Nog niets concreets momenteel)


  • Totaal aantal stemmers
    17

Kippie-style

Forumguru
Dit is de krik van mij en mijn maatje.
8cm vanaf de grond maar als je hem onder de dorpel wil op krikken moet er een plankje tussen en dan past hij niet meer!
Onder de auto, waar ik hem zelf liever opkrik krijg ik hem niet zonder hem op een plank/balkje te rijden.
Ik persoonlijk ga er echt niet mee rond rijden in de koffer bak want daar vind ik hem te groot en onhandig voor!

Hier geen plankje blijf die auto niet verrijden :tongue: gewoon een origineel krikje voor de eerste cm dan de lidl krik eronder.

Maar ik ben wel toe aan een nieuwe krik dus hou de prijs wel ff in de gaten.
Is de tot nu toe aangegeven krik drie keer krikken max hoogte ?
 

Desperado

Forumguru
Ik heb hem ook standaard mee in de auto. De piepschuim bak achterin een beetje aangepast en daar past mijn lidl krikje heel mooi in :D
 

Der Einser

Forumguru
Ik heb zeker wel interesse. Moet alleen ff een maandje wachten. Misschien dan niet meer nodig :pieker:
Sowieso even het huishoudboekje opmaken. :sterretjes:
 

CDK

Forumguru
@Joske Zojuist ff voor je gemeten, met 20" icm met m'n ballonbanden ;) is de bodemvrijheid 13.5 cm, met de 19" winterset zal dat 12 cm zijn, aangezien @ertromp nog een heel mooi rubber blok voor mij heeft liggen die daar ook nog tussen moet passen, is 8 cm de maximale hoogte die de krik mag hebben. :D
 

dirkkroneman

Forumguru
Ehhm.. @Corné de Kluijver ik ben bang dat ik dit ff niet aan mijn vrouw kan verkopen.. Met een (hopelijk zsm) tripje naar Varsseveld in de planning (moet nog een afspraak gaan maken) en wss binnenkort de aankoop van een racefiets komt dit net ff ongelegen voor mij. Ik wil en ga er sowiesp wel eentje kopen, maar ik denk een ander keertje. Ik blijf dit topic nog wel ff in de smiezen houden ;)
 
Bovenaan Onderaan