Lichtbeeld xenon

ZaRoK

Senior Member
Als het goed is zijn het D3S lampen. Ik denk ook dat er iets niet goed is en heb de foto's ook naar de dealer gestuurd. Lijkt idd net of beide lampen iets gekanteld zijn, wel toevallig. Ze willen de auto alleen een dag hebben en daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Ik denk niet dat de projector zelf kan kantelen met dynamic light bijvoorbeeld anders moeten ze het wel kunnen oplossen in de software. Basisinstelling met obdeleven hielp iig niet.
 

EvoII

Nieuw lid
Ah ok! Om het probleem op te lossen hebben ze geprobeerd de lampen lager af te stellen. Gevolg is dat jij veel minder ziet en tegenliggers er nog steeds last van hebben. Ik weet eigenlijk wel voor 80% zeker dat de fittingen er scheef in zitten, want je hebt ook veel meer blauw in de cutoff dan GJM op die foto. En dat krijg je juist als de fitting er scheef in zit.
Als ze aan de onderkant een mm ofzo open staan dan krijg je dit soort lichtbeeld. Als de projector zou draaien dan draait de fitting gewoon mee, dus dan blijft het lichtbeeld an sich wel hetzelfde. Dat is nu niet het geval.
 

EvoII

Nieuw lid
Dat durf ik niet te zeggen om eerlijk te zijn. Weet niet hoeveel ruimte je hebt om erbij te kunnen. D3S ken ik niet. D2 en 1s wel.
 
Bovenaan Onderaan