Licht in de duisternis

Orange860

Senior Member
Zooooooo irritant,

De heren of dames uit Wolfsburg moesten natuurlijk ergens op bezuinigen. Daardoor sneuvelde o.a. de verlichting in het kofferbakje. Eigenlijk best irritant, dat gegraai in het donker.

Zag vanmiddag bij de Action een leuk led lampje liggen met bewegingssensor a raison van 2,99 euro.

Streepje klittenband achterop geplakt en hup tegen de achterzijde van de achterbank geplakt.

LICHT! IMG_9414.JPG IMG_9415.JPG
 

Noord26

Forumguru
Volgens mij heb ik standaard 4 lampen in de kofferbak zitten bij het openmaken (2 aan de zijkant en 2 in de klep); geeft meer als genoeg licht. Over welk type auto gaat dit precies?
 

Joske

Forumguru
topic is toch geopend in een Citigo-subforum..... ;) (dus een Up! of een Mii kan ook, volgens mij een Miiiiiii )

vind het alleszins een vreemde besparing, zonde eigenlijk
 

Hans O.

Forumguru
:pieker: bij mij ligt er altijd wel iets in de kofferbak wat tijdens het rijden in bochten schuift. Dan zal met zo`n bewegingssensor de batterij van het lampje wel heel snel leeg zijn.:pardon:
 

wouter-1303

Senior Member
Heb een Miii, maar houd hier stug vol dat het een Citigo is.... Althans, aan het linkernaafkapje te zien is het echt een Skoda. En waar die 3 x S voor staat, geen idee...

;)

Kortom, ik voel mij hier beetje thuis.

Die S staat toch voor Skoda?:D

Mooie oplossing op deze manier
 

Ted

Forumguru
Super tip!!!
Zojuist gekocht (€2,99) en met klittenband vastgezet en het werkt uitstekend!
 

Arnout84

Senior Member
Ik heb nog een paar Spoton lampjes van Philips liggen met een bewegings sensor (in het zwart)

Pm me maar voor interesse
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    12,9 KB · Weergaven: 12
Bovenaan Onderaan