Levertijden S2C

florizobidie

Nieuw lid
Beste Forumleden,

Ik heb via de lease maatschappij een S2C besteld, en krijg een hele late levertijd te horen.

Besteldatum : 23juli 2010
Auto: Skoda Superb Combi II BL Comfort
Kleur: Met. Pearl Black
Opties: Mobile blu. Telefoon
Sunset
Vervang wiel

Als iemand dus rond die tijd een soortgelijke S2C besteld heeft zou ik het heel fijn vinden als ze even hun verwachte levertijd kunnen doorgeven. Ik hou niet van wachten :-)

Alvast bedankt!
 

corsaar

Senior Member
Nee ik kan niet de levertijd geven op de datum waar je om vraagt.
Ik weet alleen uit ervaring dat de levertijd van de superb soms oploopt
tot 5 maanden.
 

BaFa

Lid
Ik heb de mijne(S2C BL Elegance, panoramadak) in week 18 besteld, de verwachte leverweek was week 36, wordt nu waarschijnlijk week 38. Dit heeft ook met het panoramadak te maken.
 

vormkrijger

Nieuw lid
Besteldatum : 30 juli 2010
Auto: Skoda Superb Combi II Ambiente DPF 140PK

extra's: Pack Company Columbus (fleet), Telefoonvoorbereiding Bluetooth , Sound syt 10LS, MDI

levering 15 oktober !
 

sjk99

Nieuw lid
Beste forumleden,

Twee weken geleden is (gelukkig) mijn nieuwe Superb besteld:
S2 Combi 1.8TSI Ambition Businessline, met MDI, Bluetooth en 17" Trifids.
Kleur: Storm Blue (weer eens wat anders dan grijs of zwart - gelukkig geen beperking vanuit ons bedrijf). De automatische versnelling zat er helaas niet meer in....

Volgens de dealer (Rijnwoud in Rotterdam) is de huidige levertijd ca. 10 weken. Oplevering zou begin november moeten zijn. Hopelijk lukt dit, want als dit later wordt, wordt dit naar januari doorgeschoven.....

Panoramadak heeft een extra levertijd van meer dan 6 weken, KESSY levert zelfs een extra levertijd van 16 weken !!!! op.
 

Kees2

Lid
Weet niets van levertijden, hou echter niet van wachten en heb een vergelijkbare auto gekocht SC2 1.4 comfort business, mocca brown, bluetooth, stalen reservewiel, mocca brown en venus velgen.
levertijd 1 week met een kilometerstand van bijna 10.000
Bevalt uitstekend.
 
Superb Greenline (hatchback)

Greenline Businessline besteld op 10 juli, wordt deze week gebouwd, en geleverd over twee weken. Volgens mij zo'n acht weken in totaal. Dat zou exact de maximumtijd zijn die men bij de bestelling opgaf. De combi duurt dus iets langer?
 

corsaar

Senior Member
Dat is wel heel erg snel in vergelijking met de andere superb's
die hebben een veelvoud van 8 weken.
 

netwebber

Nieuw lid
levertijd sc

Hoi,

Ik heb SC tdi 170 eleg BL met panorama, luna 18", el deur en nog wat zaken besteld, half juli. Bouwweek 46, levering 3 wkn later, in mijn geval kentekening januari.

Mvg


Beste Forumleden,

Ik heb via de lease maatschappij een S2C besteld, en krijg een hele late levertijd te horen.

Besteldatum : 23juli 2010
Auto: Skoda Superb Combi II BL Comfort
Kleur: Met. Pearl Black
Opties: Mobile blu. Telefoon
Sunset
Vervang wiel

Als iemand dus rond die tijd een soortgelijke S2C besteld heeft zou ik het heel fijn vinden als ze even hun verwachte levertijd kunnen doorgeven. Ik hou niet van wachten :-)

Alvast bedankt!
 

vincefra

Actief lid
Hoi,

Ik heb SC tdi 170 eleg BL met panorama, luna 18", el deur en nog wat zaken besteld, half juli. Bouwweek 46, levering 3 wkn later, in mijn geval kentekening januari.


dat pano dak maakt dat i.p.v. 2 a 3 maanden je snel naar 5 a 6 maanden gaat ... heb eenzelfde verhaal (ook mid juli besteld) ...
 

Rene de Wit

Actief lid
Mijn S2 GL Twindoor is begin juni besteld en is vanochtend binnen gekomen (reed "toevallig" langs het terrein van de dealer). Levering volgende week vrijdag :baby012: :super:

Levertijd is dus 13 weken ( eigenlijk 10 gezien de zomerstop) en hier de eerste foto!
 

Bijlagen

  • superb eerste foto.jpg
    superb eerste foto.jpg
    19,7 KB · Weergaven: 63

corsaar

Senior Member
Goed vooruitzicht Rene 13 weken(een kwartaal) is eigelijk normaal, en binnen redelijke grenzen.
Alleen of je wel zo toevallig langs het terrein van de dealer reed ?
Daar zijn die aanhalingstekens voor !
 
Ik heb mijn Superb Combi 1.8 TSI ambition de laatste week van juni besteld. Hij is afgelopen maandag bij de dealer bezorgd en de aflevering is zaterdag. Volgens mij is dat een week of 10.
 

Roel

Lid
Ook bij mij binnen 10 weken geleverd (waarvan de S2C bijna nog 2 weken bij de dealer stond).
 

corsaar

Senior Member
Wat een grote verschillen dan die van mijn zoon duurde
meer dan 20 weken waarschijnlijk zijn hier dan toch fouten gemaakt.
 
@Questar,

Was dat met of zonder panoramisch dak? Mijn auto is tegelijkertijd besteld als waar jij over spreekt alleen moet ik nog 4 weken wachten.

Had ook nog geinformeerd om toch nog Kessy erbij te doen maar dan kwamen er 16 weken EXTRA bij!
 

Richard74

Nieuw lid
9 weken levertijd op een S2C

Slechts 9 weken levertijd voor een S2C 1.4TSI Comfort Business met sunset (verder geen opties): besteld 1 juli 2010, geleverd 2 september 2010 :grin:

Een mooie en fijne auto....
 
Levering vertraagd

Vandaag gehoord dat de Superb pas deze week is geproduceerd ipv vorige week. Aflevering gaat dus ook zeker een week later worden. Daarmee wordt de oorspronkelijk afgegeven schatting van 6-8 weken in de praktijk 9 (als dat tenminste lukt).
 
Bovenaan Onderaan