Levertijd Octavia 3

Dennis Nijholt

Forumguru
Even een zeer lelijke preview foto van de auto.....sorry daarvoor maar was erg donker in de hal...morgen wordt hij gekeurd door RDW ( bij Van den Brug zelf). Dus zal zeer binnenkort prachtige foto's maken van deze RS TDI DSG.
IMG_1262.JPG

En dan nog iets anders....ik heb nog steeds die voucher van TVS....ben wel benieuwd of ik deze auto er mee kan laten tunen en DSG aan passen...
 

CDK

Forumguru
@Dennis Nijholt ja hoor die voucher kan jij daarvoor gebruiken, want zowel de 1.6 van je vorige als de 2.0 TDI van je huidige auto is via OBD te tunen én ook zeer belangrijk, TVS kan ook je DSG aanpassen als enige tuner op dit moment! Dus jij zit voor een dubbeltje gebakken op de eerste rang @Dennis Nijholt :thumbsup:
 

TL@

Forumguru
Sodeknetter, dat is gewoon 5 maanden levertijd, het lijkt wel een audi..

Bij Audi gaat het sneller. Collega heeft op die tijd 2 A3's geleverd gekregen (sedan, 1.4TSI), de eerste werd geleverd zonder Xenon (wel besteld) en heeft hij geweigerd, de volgende was er 2 maanden later wel met xenon.
 

030

Forumguru
Dat is eerder een uitzondering, helemaal als het een limo betreft. Die zitten nog steeds op 5 a 6 maanden.
 

Mettes

Forumguru
Ook binnen mijn vriendenkring zijn er twee Audi's binnen de 2 maanden geleverd.
Een A4 avant en een A6.
 
Laatst bewerkt:

Renzo4000

Forumguru
Vandaag een offerte laten opmaken, ben alleen bang dat ze een levering dit jaar niet meer kunnen garanderen. Zijn er meer mensen die hem kort geleden hebben besteld? Wat is de huidige levertijd? In mijn geval gaat het om de gl met flink wat opties.
 

030

Forumguru
Ik zou zeggen; lees even terug (staat een hele lijst) en bepaal voor jezelf of de extremere tijden acceptabel zijn. Niet dat je over een paar weken meeloopt in de klaag- en vertraagpolonaise met de anderen.
 

Darkside

Forumguru
Een lange levertijd is vervelend. Maar opzicht geen probleem. Maar tenzij4000 heeft een gl in bestelling staan. En ik neem aan dat hij daar geen 20% over wil betalen.
Maar nu besteld zou half november geleverd moeten zijn. Het word wel steeds krapper. En het is ook verstandig om te vragen of de lm hem nog half december op kenteken wil zetten. Mijn lm stopt hiermee na 12december.
 

gibu78

Actief lid
Goedemorgen,

Woensdag 20-4 is die van mij besteld, en verwachte leverdatum is week 28 ( 2e week Juli )

Het gaat om een Combi 1.4 TSI Greentech Style Businessline DSG metal grey met de volgende opties:

Sunset
Alaris 18"
Drive set up
Lane assist met actieve rijbaan begeleiding
Dab+
Panoramisch dak
Dynamic pakket met schakel paddles
Travelpakket
Eibach verlaging met spacers
En leder achteraf door dealer

Kan iig niet wachten!

Hou jullie op de hoogte
 

TheSentinel

Nieuw lid
De bestelling van mijn auto, die ongeveer halverwege maart door de dealer bevestigd is, zou afgeleverd moeten worden in de eerste week van juni. Daarna was het iets van 23 mei, maar de laatste info die ik heb, bijna 2 weken geleden, is dat het weer de eerste week van juni zou zijn.

Ik snap die levertijden niet zo goed want ik lees hier dat mensen de auto soms heel snel hebben, en soms duurt het ook heel erg lang. Ik kan niet meer doen dan afwachten, maar ik hoop maar dat het niet verder naar achteren schuift.

Ik heb gewoon een standaard auto besteld. De Octavia Joy Businessline, in Pacific Blue (dus geen metallic) en verder geen extra opties. Je zou verwachten dat dat dan niet zo heel moeilijk moet zijn, maar goed, we wachten af.
 

Nickname

Nieuw lid
Wachten kan echt wel lang duren, januari besteld, levering was voorzien rond 01 april. Is uitgesteld naar 25 mei. Nu kan je sinds kort (in België) je bestelling wel volgen via de nieuwe myskoda.be site, maar zelfs daar staat hij nog maar in status besteld.
 

cerdo

Actief lid
Wij hebben onze wagen besteld met het autosalon in januari met een verwachte levertijd van eind mei half juni. Kwam bijna gek van de lange wachttijd. Gisteren telefoon gehad om de papieren op te halen om die vandaag nog proberen af te leveren. Dus een 4 tal weken vervroegd.
 

Bijlagen

  • 2016-04-22 08.01.27.jpg
    2016-04-22 08.01.27.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 39

RoelF

Forumguru
Vandaag akkoord gekregen voor het bestellen van een nieuwe lease auto. Nu de 14% eco combi niet meer komt dit jaar, ben ik maar gelijk voor de 'fun-factor' gegaan en gekozen voor de 1.4TSI. Wat een heerlijke motor is dat zeg!

Op een dag na, precies 4 jaar geleden: Nieuwe lease auto is besteld!

Iets ruimer budget als vorige keer. Na rondneuzen bij diverse dealers... is het gewoon weer een zelfde race-blauwe 1.4TSI combi geworden. Want hij bevalt super en is straks nog leuker!

Van: Octavia combi 1.4TSI ambition bl, race blue, audio pakket, maxidot in kleur, sunset, vaste trekhaak, volwaardig reservewiel, winterbanden.
Naar: Octavia combi 1.4TSI Style, race blue, audio pakket, sunset, vaste trekhaak, volwaardig reservewiel, winterbanden... en DSG, stoelverwarming, elektrische klep en panodak :)
 
Bovenaan Onderaan