Levertijd Fabia II

bluskabouter

Forumguru
bedankt,robson,nemo en lambert voor de felicitatie`s.
ik heb i.d.d. een mooi setje lichtmetaal eronder zitten.{originele banden met velgen en wielcovers staan hier te koop!!!}.
zal als het weer ietsie beter is een paar foto`s schieten en hier plaatsen.
b.t.w. nemo, bij mijn dealer staan ook enkele witte fabia`s, is ook niet verkeerd die kleur!!
hoop dat je het wachten nog vol kunt houden,duurt niet meer zo lang.

groetjes:

bluskabouter
 
Mijn 1.9 SDI van november 2000 met +300000 km op de teller is aan vervanging toe.
Sind zijn 9° verjaardag heeft de ABS regulator het laten afweten, moet het elektriche raammechanisme rechts voor weer vervangen worden en gaat de sproeistraal van de achterste wisser weer met de wisserarm mee.

Aangezien de leeftijd en kilometerstand van de wagen me die bij inruil hoogstens €1000 oplevert, ga ik daar dus geen kosten meer aan doen.

De nieuwe is dus weer een Skoda geworden, weer een Fabia, weer een zwarte en weer een diesel. Maar daar stoppen de overeenkomsten.
Deze keer is het een combi met 1.4 TDI PDF 80PK (59kW) geworden.
Geen zwaar opgewaardeerde comfort uitvoering maar een (eveneens nog zwaar opgewaardeerde) "Music" uitvoering.
Verwachte levering: begin maart (binnen 7 weken).

De Milotec webshop heeft m'n bestelling ook al binnen, dus die wagen zal na levering niet lang meer volledig zwart zien.
 
Hey,

Wij hebben deze hier ook sinds vrijdag maar dan in Cappucino Beige en een 70PK motor ipv jouw 80PK, houd er wel rekening mee dat in de Music uitvoering er vanachter nog geen luidsprekers ingebouwd zijn...
 
Ik heb er dan ook de 8 luidspreker optie bijgenomen.

Verder nog ABS +MSR + ASR, Snelheidsregelaar, Koplampsproeiers, Verduisterde ruiten achteraan, in hoogte verstelbare passagierszetel, halogeen koplamen met bochtverlichting, spatlappen voor en achter en drempelbeschermers.
De music komt met PDC, opbergmodule, centrale armsteun en elektrisch bediende en verwarmde zijspiegels.

Bij Milotec een set dagrijlichten en roestvrij stalen accessoires voor de voor-, achter-, zijkant, de handgrepen en zijspiegels.

Op ebay diverse adapters om de carputer en radio in te bouwen (die dance radio moet er uit) en wieldoppen.

Chroom trim, folie, wielkastverbreders en uitlaatsierstukken heb ik nog liggen.
Chroom pedalen en versnellingspook, alsmede de achteruitkijkspiegel , kentekenplaathouder en night-vision-camera verhuizen mee uit de huidige auto.

Door de plaatsing van de passagiersairbag heb ik geen plaats meer om twee 7'' monitors naast elkaar boven op de dash te monteren.
Dat wordt dus even knutselen om er één bij de radio weg te werken.
 

Br3cht

Actief lid
Als ik dat zo hoor nog veel plannen,
die dagrijverlichting van milotec is dat met die ledjes naast de mistlamp?
en als je de handgrepen binnen hebt kan je me dan eens zeggen of je deze moet plakken of moet veranderen met de zwarte?
Heb je ook een diffuser besteld? ivm het uitlaatstuk
 
Inderdaad, de vier LED's uitvoering met op maat gemaakte luchtinlaten.
Nu heb ik 2 keer 56 LED's modules.

Die handgrepen zijn om te kleven. Ik heb er nu ook op staan, maar dan een uitvoering met gaten.

Geen diffuser, ik wil de achterkant uiteindelijk met traanplaat bekleden.

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @Maarten_SFC. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]
 
Week 5 besteld; verwachtte levertijd 6 weken.
Inmiddels contact gehad met Vepreda; productie week 12, levering week 15.
10 weken voor mij dus. pfff wat duurt dat wachten lang :D
 
Verlede week zaterdag is hij dus afgeleverd geworden, afgelopen vrijdag zijn de accessoires geplaatst, vanavond slaapt hij bij me thuis.
 

cvegreen

Forumguru
Proficiat dat je je wagen mag gaan ophalen vandaag . Een beetje goed kunnen slapen vannacht ? En foto's , daar zijn we dol op .
 

Sprint1.2

Nieuw lid
Ik heb mijn 1.2 Sprint afgelopen zaterdag gekocht, mag hem donderdag ophalen.
maar deze stond dus nog op voorraad.

wel lekker snel! nu nog even voorstellen!

en hierbij de foto zoals hij gisteren bij de dealer stond!
 

Bijlagen

  • skoda fabia .jpg
    skoda fabia .jpg
    58,3 KB · Weergaven: 52

jaspercor

Nieuw lid
kun je niks van op aan heb de mijne begin augustus besteld zou dus eind october geleverd worden maar kreeg vandaag te horen dat ik de mijne pas in maart 2011 krijg behoorlijk balen dus
icon8.gif
icon8.gif
icon8.gif


icon13.gif
 

henm

Lid
pfff.... jajaja die datum is nu wel definitief?? een combi greenline?? kun je onder de koop uit, als je dat uberhaupt zou willen? als je je oude al heb verkocht, zoals wij... dan wordt het wel errugg lang wachten zo! ;-(
 
Bovenaan Onderaan