Levertijd Fabia II

En weer een goedemorgen op deze maandag....

Als het goed is krijg ik deze week groen licht om mijn fabia te gaan bestellen...:489::489:

Maar wat is de levertijd eigenlijk van een combi? :rockon:
 

Hetzer

Forumguru
Heb jij ook groen licht van je vrouw nodig??:545:

De levertijd van mijn F-2 Combi was een week of 6
 
HAhaha :aangenaam:

nee in dit geval eens een keer iemand anders, dan mijn vrouw

mijn baas....

6 weekjes... mooi jij hebt een sport.....
ben benieuwd... ga een.. als het licht groen word een ambition business line bestellen..
 
Kleur... als het aan mij ligt zwart metallic en als t aan de vrouw ligt ook!

Ben wel benieuwd... :ahum:
 

Maarten

Forumguru
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik ben ook wachtende op mijn Fabia. Productieweek 14. Ze hebben hem ongeveer een week geleden besteld. Maar goed, mijn nieuwe auto heeft een heel verhaal.
 
ja ik las je verhaal inderdaad das wel minder maar goed... nu maar hopen dat het wel goed gaat.... toch? :uitlachen:


Levertijd dan inderdaad een week of 6 ofzo? Maar jij hebt speciale opties als extra denk ik of niet? mIjne word vrij basic.
:aangenaam:
 

Maarten

Forumguru
Mijn extra's zijn; maxidot, sunset, safetypakket en pdc.

Ik hoop inderdaad echt dat het goed gaat!
 

rick010

Nieuw lid
levertijd

goededag jaja me werkgever heeft voor mij de Skoda Fabia Combi Modeljaar 2009 1.4 TDi GreenLine Business Line


besteld ik wilde de greenline ivm de bijtelling is maar 20% alleen jammer van de kleuren het is de dynamic bleu ff wennen maarja rij bijna gratis

wat is de levertijd hij is gister besteld .

:yeah:
 
Ook ik had een Fabia Combi besteld en had hem volgens afspraak met de dealer binnen een week thuis en dan ook nog met Ambiente pakket erbij.:super:
 

rick010

Nieuw lid
en wanneer is die precies besteld? en welke fabia heeft u besteld ik kan ook niet op van het wachten

groeten rick
 

rick010

Nieuw lid
hoi de mijne is rond 16april besteld de skoda fabia combi greenline business line

ik mocht kiezen en wilde graag deze hebben. maar wordt gek van het wachten.

weet alleen niet of het de nieuwe is met parking nog wat of de oude model :S

groeten rick
 
Het betreft hier een ambition business Line.
Ik weet niet precies wanneer de definitieve order is doorgegaan. Ook ergens zo half april denk ik.

Er is een produktie stop van 1,5 week geweest. Als je daar verder niks bijzonders van gehoord hebt kun je ervan uitgaan dat je het ''oude'' type krijgt.

Bij idem...
 

rick010

Nieuw lid
Scheelt dat veel de oude of de nieuwe? weet u wat de verschillen zijn zijn dat alleen de opties of ook kwa uiterlijk aan de buiten kant?

groeten rick

wachten duurt lang maar voor een goed doel
 
Bovenaan Onderaan