r_d_k
Actief lid
Reeds twee weken geleden is mijn nieuwe leaseauto, de Octavia Combi Elegance 2.0TDI 4X4 geleverd. De auto stond al glimmend bij de dealer te wachten. Nadat de formaliteiten waren geregeld, het kopje koffie was gedronken zijn we naar de auto gegaan. Na de uitleg over de functionaliteiten kreeg ik de sleutels overhandigd en konden de eerste kilometers worden afgelegd. Met mijn zwager op een nat grasveld de hill hold functie uitgeprobeerd. Zonder wielspin en terugrollen rijdt de O2 eenvoudig weg. Fantastisch!
Verder ook de eerste kilometers met de caravan afgelegd. Dankzij de hulpveren een fantastische wegligging.
Inmiddels zijn er ruim 2000 kilometers afgelegd en heb ik de volgende bevindingen:
Positief:
- Goede wegligging
- Fijne motor, soepel schakellui rijden, maar ook krachtig voor een sprint
- Goede zitpositie
- Veel ruimte
Negatief:
- Swing radio, goede antenne ontvangst, goed geluid. Na één week door de leasemaatschappij de after market JVC navigatie geplaatst,slecht radio ontvangst, steekt uit*.
- Veel vuil aan de zijkant en achterkant van de auto bij slecht weer.(waarschijnlijk door verhoging van de auto??)
Kortom ik ben zeer tevreden over de O2 (nu de navigatie nog).Foto's volgen.
* Vanuit de leasemaatschappij is een Colombus navigatie niet toegestaan, after market is een dubbel din JVC-systeem geplaatst, waarvan het scherm verwijderbaar is. Helaas past het dubbel din systeem slecht in het dashboard, waardoor de onderste rand uitsteekt (ik zal hiervan foto's plaatsen). Tevens inmiddels gemerkt, dat het systeem niet altijd de beste route kiest. Zelf meenavigeren is aanbevolen.
Verder ook de eerste kilometers met de caravan afgelegd. Dankzij de hulpveren een fantastische wegligging.
Inmiddels zijn er ruim 2000 kilometers afgelegd en heb ik de volgende bevindingen:
Positief:
- Goede wegligging
- Fijne motor, soepel schakellui rijden, maar ook krachtig voor een sprint
- Goede zitpositie
- Veel ruimte
Negatief:
- Swing radio, goede antenne ontvangst, goed geluid. Na één week door de leasemaatschappij de after market JVC navigatie geplaatst,slecht radio ontvangst, steekt uit*.
- Veel vuil aan de zijkant en achterkant van de auto bij slecht weer.(waarschijnlijk door verhoging van de auto??)
Kortom ik ben zeer tevreden over de O2 (nu de navigatie nog).Foto's volgen.
* Vanuit de leasemaatschappij is een Colombus navigatie niet toegestaan, after market is een dubbel din JVC-systeem geplaatst, waarvan het scherm verwijderbaar is. Helaas past het dubbel din systeem slecht in het dashboard, waardoor de onderste rand uitsteekt (ik zal hiervan foto's plaatsen). Tevens inmiddels gemerkt, dat het systeem niet altijd de beste route kiest. Zelf meenavigeren is aanbevolen.