leuning middelste achterstoel

GuyBunde

Nieuw lid
heeft iemand ervaring met het in gesloten toestand vastzitten van de rugleuning van het middelste stoeltje achter in mijn Yeti bouwjaar 2010/2011. de rugleuning blijft ingeklapt.

GuyBunde

Nieuw lid
Neen, helaas niet. de "schijf" zit sinds 2 dagen muurvast. draait niet links-om of rechts-om. ik heb ook geprobeerd om op de rugleuning te gaan zitten om een eventuele vergrendeling te lossen; geen resultaat

Frup

Forumguru
Zit de stoel misschien niet goed vergrendeld op de rail?
Ik neem aan dat deze stoel ook uitgenomen kan worden (net als bij mij). Via een hendel achter de stoelen.

EdK

Forumguru
Kun je de stoel er nog wel in zijn geheel uithalen om makkelijker te kijken waarom de leuning niet terug klapt ?
Want zoals beschrijving van @hemi24 is de wijze dat je de leuning op en neer klapt zover ik van me RR en Yeti tijd kan herinneren

GuyBunde

Nieuw lid
helaas. ik heb van alles geprobeerd. De middelste en limker stoel zijn 3 weken er uit geweest ivm vakantie. zoals wel vaker. nooit eerder probleem geweest, maar nu na terug zetten niet meer op te klappen. Ik heb het zowel gemonteerd als gedemonteerd geprobeerd en het stoeltje op allerlei manieren neer gezet (op z'n kop; op zijkanten; op korte kant

EdK

Forumguru
Vreemd, maar er is dus in die drie weken van er uit iets gebeurd !
Heb de stoelen nu niet meer in me huidige Skoda, maar vond het ideaal dat systeem
Maar kan dus ook niet even kijken nu wat of waarom je je probleem hebt....
Maar me gevoel zegt dat er iets is verschoven in het vergrendelsysteem....

Bovenaan Onderaan