Leuke site

oco1979

Forumguru
Leuk idee maar zonder Facebook niet te zien en ik heb geen Facebook, Twitter, WhatsApp, instagram en weet ik veel wat nog meer voor sociale media troep.
En we hebben toch al een verkoop en aankoop topic.

Facebook is ideaal voor snelle korte krachtige info.

Als je profiel aanmaak kan je bij andere zien welke info,mits het publiek is ingesteld anders vriendtjes worden.

Zelf ben je niet verplicht iets te posten of privé gegevens te zetten.

Ik volg veel tuners, hun projecten, aanbiedingen, nieuweheden enz...

Ook van de automobielsector in het algemeen.

En wel je die info niet van bepaalde, dan is een klik van niet meer volgen genoeg.

Whatsapp is gemakkelijk en kost niets.

Twitter instagram ben ik nog niet mee bezig.

Nu elk zijn ding van die informatiebronnen.

Als je privé heilig is, begin er dan niet aan, eigenlijk mag je niets met de computer delen.

Skoda-MAN

Forumguru
Nu elk zijn ding van die informatiebronnen.

Als je privé heilig is, begin er dan niet aan, eigenlijk mag je niets met de computer delen.

Er is al veel te veel informatie over iedereen bekend, zelfs de belastingdienst met hun gebrekkige systemen weet me te vinden. :angry:
Bellen, SMS en email is genoeg voor mijn communicatie.
Verdere informatie via internet, website en als ik eerst een email adres op moet geven om verder te kunnen dan zoek ik meestal wel verder.:tongue:

EdK

Forumguru
Verdere informatie via internet, website en als ik eerst een email adres op moet geven om verder te kunnen dan zoek ik meestal wel verder.
Of telefoon nummer..... maar 06 12345678 werkt in vele gevallen dan gewoon hoor, en anders 06 87654321 :D
En voor je email, ergens een mailadres aanmaken en je mail adres van je provider die hou je voor privé doeleinden...

Canon-Eye

Forumguru
ergens een mailadres aanmaken
Als er geen bericht wordt gestuurd waarin je eerst op een link moet klikken ter bevestiging, kun je zelfs gewoon een mailadres verzinnen - zolang je maar een betrouwbaar ogend achtervoegsel gebruikt als .nl, .com of .org of zo. Kan ook i.c.m. met een echte domeinnaam, bv. zwartdraadje123@kpn.com. Mocht iemand daar iets naar terug willen sturen, dan krijgen ze op z'n best een foutmelding.

Bovenaan Onderaan