leon-cupra
Forumguru
@MarcoO2 , thx. Aan de ene kant idd spijtig maja, denk uiteindelijk het ook nog niet gedaan te zullen hebben. Teveel nadelen en zat dan nog met de M3 op overschot (die je dan wel kan verkopen), maar dan loop je voorbij een net gewassen M3 en en dan denk je 'moet ik dat echt weg doen???' ... dus tja, uitstel is geen afstel. Als alles loopt zoals het nu loopt, dan komt de 911 er eens van de jaren wel (maar dan gaan we sowieso voor een cabrio).
Ervaring met verhuring hebben we al 7 jaar
Hebben privé al jaar of 7 een appartement dat we verhuren. Tja, als alles vlotjes loopt en je niet te veel telefoontjes krijgt van de huurders, dan vergeet je eigenlijk snel dat je nog een appartement hebt.
@Herperduin
tja steenslag ...reden dat ik zaterdag of deze week eigenlijk nog niet had getekend ... hield mij echt zwaar tegen ... en misschien best ook ... alles heeft dan toch zijn reden. Lucratief is een appartement op de korte termijn niet. Dit is echt een langetermijn-investering. Mijn bedoeling is om tegen mijn pensioen wel wat (afbetaalde) verhuurpandjes te hebben zodat ik op mijn oude dag zonder zorgen nog een 911 kan rijden 
Ervaring met verhuring hebben we al 7 jaar
Hebben privé al jaar of 7 een appartement dat we verhuren. Tja, als alles vlotjes loopt en je niet te veel telefoontjes krijgt van de huurders, dan vergeet je eigenlijk snel dat je nog een appartement hebt.@Herperduin
tja steenslag ...reden dat ik zaterdag of deze week eigenlijk nog niet had getekend ... hield mij echt zwaar tegen ... en misschien best ook ... alles heeft dan toch zijn reden. Lucratief is een appartement op de korte termijn niet. Dit is echt een langetermijn-investering. Mijn bedoeling is om tegen mijn pensioen wel wat (afbetaalde) verhuurpandjes te hebben zodat ik op mijn oude dag zonder zorgen nog een 911 kan rijden 

We zien wel ...
dat is niet lang é … moet goed overdacht worden, dus vraagt wat tijd en dus moeten we er vroeg genoeg terug mee beginnen