Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
Steenslag heb je buiten de voorbumper/'motor'kap door de verbreding achteraan ook wel wat last op de wielkasten/zijkant achterbumper. Is dat eerder door jezelf, maar de voorkant, tja , die pik je wel op van anderen. Een aangezien de 911 zo laag en lang is ... tja dat is een steenslagvanger.
Hebben daar ook over gepraat, herspuiten, maar dan heb je binnen de korste keren terug steenslag. Is het ook spijtig van het gespendeerde geld. Zelf met PPF kan je het niet vermijden ... dus t gaat gewoon een punt zijn om over te zetten en ermee te leven (hoe moeilijk het ook is ...)

Prijsverschil tussen een carrera en een GTS. Voor de prijs van een GTS rij je een 992.2 van 1.5j, terwijl de GTS dan al een jaar of 4 zal zijn en een 992.1-versie. GTS is inderdaad wel wat waardevaster (beetje de wagen voor wie net niet een GT3 kan kopen),maar koop je een carrera op het juiste moment, zal deze ook niet echt veel afschrijven. Is ook weer wat sneller, 4wiel, maar vind de 992.1 GTS niet echt veel specialer tov een carrera 992.1 (optisch vlak dan). Denk ook niet dat je veel meer plezier gaat hebben in een GTS dan in een carrera. Vind de GTS meer een badge-dingetje. De T .... snap eigenlijk niet wat de bedoeling is van de wagen ... zou lichter zijn maar we spreken niet over een aanzienlijk lager gewicht. Normaal manueel, maar de meeste zijn met automaat verkocht, glas beetje minder geisoleerd .... maar worden voor absurde bedragen verkocht en om gewicht te besparen meestal zonder achterbank. Ok, de achterbank kan je in principe toch niet gebruiken, maar kinderen kunnen dan wel mee. In zo een T dan niet.

• Leuk
Waarderingen: LT83

EdK

Forumguru
Nou zeg het maar of AI gelijk had hiermee ???? :koffie:

De term Mexico A326 verwijst in de meeste contexten naar een specifieke postzegel uit Mexico.
  • Catalogusnummer: In de Franse Yvert & Tellier catalogus staat het nummer A326 voor een postzegel die in 1971 is uitgegeven.
  • Kenmerken: In andere catalogi (zoals Michel) is deze zegel bekend onder nummer 1354.
Hoewel er diverse producten en codes bestaan (zoals op platformen als Etsy of AliExpress), is de verwijzing naar Mexico in combinatie met "A326" specifiek voor verzamelaars van Mexicaanse filatelie.
Wil je meer weten over de afbeelding op deze specifieke postzegel of zoek je informatie over een ander type product met deze code?

JeSko

Forumguru
Haha heerlijk dat de term Mexico niet begrepen word, ik zelf kom zelden buiten België, maar om eens echt te knallen doe ik soms ook even een tripje Mexico ;)

EdK

Forumguru
Tsja duidelijk nu en ook duidelijk nu waarom ik het niet begreep....

Zit zo en zo al nooit op TT of het moet TT Assen zijn
En ik beweeg me niet zo in het illegale circuit ..... :koffie:

En als laatste zal het wel de generatiekloof zijn......:D

LT83

Forumguru
Ik doe zelf ook niet mee aan dragrace meetings hoor. Maar de term in Mexico is idd een soort van vakjargon over als je ergens in NL een keer flink gas geeft. Een disruptieve activiteit volgens sommige hier ...hahahaa :D

Bovenaan Onderaan