Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

SuperBeeb

Forumguru
Ik heb zo’n umweltplakette voor duitse steden. En bij de P heb ik deze op een statische sticker geplakt. Is deze nodig dan ‘plak’ ik deze op de ruit. Daarna ligt deze weer in het dashboardkastje.

Had ik dat geweten. Nu zit ie geplakt in de Targa. Maar bedankt voor de tip, had nog niet gedacht aan een groene sticker voor de BMW. :thumbsup:

leon-cupra

Forumguru
Laatste dagen in gesprek met de Audi dealer :pardon: Had tijdje geleden mij ingeschreven om op de hoogte te blijven van de RS5. Deze week wel een bericht gekregen dat de RS5 bestelbaar is en binnen paar maanden komen de eerste wagens binnen. Als ze dan toch de moeite nemen om de info te versturen , dan maar ineens gevraagd om een overname te berekenen voor de M3. Wat info en foto’s bezorgd … wordt toch maar gewoon op een biedingsplatform gegooid. Als de prijs interessant is gaan we mss wel eens verder zien.

Kans is echter heel klein dat er een RS5 komt:
* kan de RS5 niet 100% mijn gedacht configureren. Weinig interessante interieurkleuren of je moet 12k veil hebben voor Audi exclusive.
* is merkelijk duurder dan de M3 (zal heel weinig korting op gegeven worden)
* wil alleen maar overschakelen als het niet weer een lichte vracht moeten worden omwille van fiscaliteit. Een hybride is interessant in een 1manszaak (heb ik) terwijl in vennootschap (heb ik ook) helemaal niet. En M3 zit nu in vennootschap en 90% van mijn financiële middelen ook in de vennootschap. Dus om een RS5 in de eenmanszaak te krijgen , moeten er belachelijke constructies opgezet worden … niet ideaal
* en tja, verwacht er ook niet zozeer veel van , van de overname, dus opleg zal ook een hele mooie gezinswagen zijn .. dus tja …

Maar … wat een dikke bak … oakgrun pareleffect :dankje:
IMG_5642.jpeg IMG_5640.jpeg IMG_5641.jpeg

leon-cupra

Forumguru
Tja, kleur is idd kwestie van eigen smaak. Vind het wel een speciaal kleurtje dat goed staat voor een Avant en in de dikste uitvoering.
Als je dit ziet op bv een RS6 …
IMG_5643.jpeg

Nu, maak mezelf nog niet te gek voor de RS5 aangezien de kans veel groter is dat het niets zal zijn dan wel iets. Niet omwille dat het niet kan maar omwille van meer rationele redenen.

Bovenaan Onderaan