Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
Waarom ik niet op dit 'soort' autoverhalen (dure, snelle , lawaaiïge modellen) reageer? Dat mag duidelijk zijn, toch? :D
Heb ik gevraagd dat iedereen moet reageren om mijn duur, lawaaiig model? Dacht het niet. Als je er niet op wilt reageren op mijn M3 … who cares?? Ik alleszins niet.
Als ik probeer uit te leggen wat daar mee mis is imho, wordt het ook weer 'akelig'.
Vooral omdat menigeen het product niet los van de gebruiker kan zien.
Er is niet mis met een M3 eigenaar. Iemand met vooroordelen, daar is iets mis mee …
BTW: dus als die sticker dan wel verplicht is, waarom zou je 'm dan niet opplakken? Dat snap ik echt niet...
Omdat ik sowieso tegen stickers op een wagen ben (clean style) en die sticker is gewoon archie-lelijk .. net zoals al die wegenvignetten … nog liever een boete van 100€ dan die sticker te moeten plakken. Maar waarschijnlijk zal je dit ook niet begrijpen.
BTW2: ik maak ook wel eens tikfouten. Maar als het ik dan later teruglees, probeer ik wel die foutjes en/of onduidelijkheden te corrigeren. Want dat leest voor anderen, en in de toekomst, ook een stuk prettiger.
Kleine moeite, groot plezier.
Ik verander mijn berichten ook nog heel regelmatig , mbt typefouten. Kan daar ook heel slecht tegen maar ga niet iedereen terecht wijzen hierop. Daarvoor is het forum ook niet bedoeld.

Update: net even nog een taalfout gezien … snel aangepast :deuk:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan