Leon-cupra's BMW M3 touring aka "der Transporter"

leon-cupra

Forumguru
@Tees

Haha sorry hoor maar ik kom bijlange na niet in de buurt van Leon zijn ambities doelen en bochtenwerk ;) moest ik in België dat gezeik met keuringen en politie niet gehad hebben reed ik nog steeds met de VRS, ik ben oprecht content van mijn wagen en kijk dan ook niet langer naar wat anders.
Moest ik het fiscale niet hebben, dan stond er een GT3 op de oprit:D
Ambities komt ook met hetgeen je al gerealiseerd hebt in het verleden. Kan nu mijn ambities een heel stuk hoger leggen dan vroeger. En uiteindelijk of het nu over 10.000€ of 100.000€ gaat, het is maar een getal. Hetgeen jouw doelstelling/ambitie is, dat bepaalt het "plezier" erin.

leon-cupra

Forumguru
"het bloed kruipt waar het niet gaan kan" ... je kan jezelf niet plots veranderen (tenzij je iets tegen komt dat je leven plots enorm verandert). Heb je ambitie, zal je grotendeels ambitie blijven hebben. Wil je meer, zal je veelal meer willen. Verander je graag van wagen, zal je nog steeds willen veranderen van wagen.

Probeer al 10 jaar tevreden te zijn met wat ik heb, maar toch ... na een jaar begint dat terug te kriebelen. Heb de genen van mijn vader grotendeels meegekregen. Hij klaagt al 5 jaar dat het leven met een pensioenuitkering 'armtierig' is (ze hebben niets te kort en nog veel meer dan velen anderen) maar toch komt dat af en toe naar boven 'zou een Juniper willen' .... dat blijft daarin zitten :arghh:

Captain Hook

Forumguru
Moet je toch ff uitleggen @leon-cupra , wat is een 'Juniper' in België?

Ik ken het als het IT merk 'Juniper' en als het engelstalige begrip voor een conifeer (jeneverbes).
Maar waarom ik dan een 'Juniper' zou willen? Geen idee... :unsure:

leon-cupra

Forumguru
Het design maakt de M3 ook zo gegeerd é. Met het wassen ook , je voelt dan de scherpe lijnen, de verbredingen , … carp*rn :deuk::deuk:

Veel dikker dan een Porsche, qua looks zoveel agressiever. Love it!
De 911 is gewoon een icoon. Veroudert nooit, buiten de RS nooit over the top qua design, gewoon altijd een knappe wagen (bestaat er iemand die een 911 niet knap vindt).

hemi24

Donateur
Vandaag had de dealer open dag; ook even bij Porsche binnengelopen en lopen te vergapen:

Daar stond nog dit snoepje:

leon-cupra

Forumguru
Prachtige kleur, alleen moet die dealer eens iets doen aan de belichting van hun fotostudio … trekt er helemaal niet op. Is precies een zwarte.

Om nog 1 iets over een 911 te zeggen, de stap van een gewone auto naar een 911 is immens maar de stap van een Carrera naar een GT3 is eigenlijk redelijk klein (vanuit mijn eigen ervaring).

SuperBeeb

Forumguru
GT3 Touring zou ook mijn keuze zijn, ben meer van de ingetogen look.
Maar dat zal ik eind van de week wel nader toelichten in een eigen topic :D

Bovenaan Onderaan